Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Düş

Düş
 

Kifayetsizliğin dibe vurduğu yerdeyim

Susmuş dudakların mührünü söküyorum bu gece

Uzak diye bir yerden, sesleniyorum

Sonra, bana en uzak olan, uzağı, düşlüyorum..

Düşledikçe kayboluyorum, düşlerimde...

Üzülmek, ağlamak, yabancılaşıyor, sonra sonra...

Yeni yeni seferlere çıkıyoruz senle,

Hiç bu kadar Mavi, hiç bu kadar Yeşil tanımamışken,

Gözbebeğinde yol alıyoruz,

Dönüp bakmıyoruz, aynı cins yığın dünlere,

Seni yaşıyoruz, beni yaşıyoruz

Bi'çare çıkışlar aramıyoruz,

Tarih atmıyoruz zamanlara artık

Zamanı geldiği yerden yaşıyoruz, zamanı.

Ve isim aramıyoruz heyecanla

Adı olmuyor hiçbir hatıramızın

Yaşanmış olmakla yetiniyor zaman,

Yaşanmışlık kadarıyla

...............................yetiniyor....yetiniyor...

...........................................Yetmiyor.

Dünlere emanet ediyoruz, günleri

Yinede bir isim koymuyoruz, aramıyoruz da hatta..

Adı olmuyor hiçbir hatıramızın

Yaşanmış olmakla kalıyor

Kaldığı yerden başlıyor...

kayıyor.......

Sonra yine, en uzak, uzağı, düşlüyorum

Düşledikçe......................

Kezban EKİCİ
 
Toplam blog
: 8
: 414
Kayıt tarihi
: 07.08.09
 
 

Hayatın hangi köşesinde kaldığını, henüz keşfedemeyen... Bazen, aynı köşede sıkışan, bazen, aritme..