Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '11

 
Kategori
Dostluk
 

Düşenin Dostu Olmaz


Düşenin dostu olmaz, derlerdi inanmazdım.
Dost bazen düşman olur, sözüne aldırmazdım.

Gerçek bu, gücüm bitti, Gözümdeki fer söndü
Dost dolup taşan evim, ıssız adaya döndü.

Gelenler boğulacak, sanki her tarafı su,
Uçarak gelenlerin, nerede eski coşkusu,

Herkes kaymış bir yana, dostlar unutulmuş,
Sokmuş başını kuma, kimseyi görmez olmuş
.
Düşeni kaldıran yok, her geçen vurur tekme,
Rahman, Rahim Allahım, kimseye muhtaç etme
,
Kar kış, var, yok demeden, gelenlere ne oldu.
Darda kalan insanın, neden dostu kayboldu

Yaratan Allah, hakkımızda hayırlı olanı bilir,
Yalnızım deme dostum Allah her şeye kadir,

Sabırlı ol, şükret haline, söyleme tek kelime.
Sabrın sonu selamet, yalvar Rahman Rahime

O her zaman yanında, kuldan bir şey bekleme
Hep sen Allah’tan iste kimseye boyun eğme

Hükmüne rıza göster, boyun eğme kimseye.
Sabırlı ol, şakir ol, değer verme dünyaya.

Bu dünya yalan dolan, kalbinden çıkar 0nu,
Ahireti hep düşün, değiştirme yolunu.

Yolun doğru yol olsun, yürü engel tanıma
Seni gören biri var, korur seni daima.
,
Kuldan medet bekleme, Allah sana en yakın,
Sabırlı ol, dayan, güvenini sarsma sakın 

05 .04.2004
Vehbiye Yersel 


 

 
Toplam blog
: 9
: 426
Kayıt tarihi
: 11.04.10
 
 

Emekli öğretmenim. İzmir'de ikamet ediyorum. Önlisansı bitirdim. Yetkili şairim. İlk şiir kitabım "K..