Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '19

 
Kategori
Şiir
 

Düşerim

Rüyalarım üşür ben üşürüm
                           ayaz çalmış gecelerde
Yüreğimi serdim yoluna
Gittin ellerin kollarına
Vuslata beş var neredesin
Korkar yalnızlıktan
            rüyalarım irkilir.
Düşerim...
Uykusuz gecenin sabahında
                             göz süzüşlerin vurur.
Hareli gözler dağlamalı
                       söz dinlemez yaralarımı.
Yaram yârim, diyen diller
Dilşad olan sözlerde alev alev o lebler
Uykular dargın geceye
                  rüyalarım üşür ben üşürüm.
Ayaz kesmiş seherin
Yalnız gezen gecelerinde
Düşerim...
Yârim, yâr;
Senin için yol olur uludağlar
Sırma saçlarında dolanan yeller
                          çaresiz o suskun diller.
Gözlerinden gözlerine bir yol
İncecikten geçer gönüllere.
Yârim, yâr;
Yalnızlığın yoldaşım
Sensizlik üşütür yaz gecelerinde.
Düşerim...

 

 
Toplam blog
: 17
: 57
Kayıt tarihi
: 11.05.18
 
 

sultan gürbüz ev hanımıyım şiir ve hikayeler yazıyorum. gezmeyi seviyorum özellikle deniz kıyısın..