Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Düşler kurarım sana dair, bize dair..

Düşler kurarım sana dair, bize dair..
 

İçimden geldiği gibi...


Bırakmasaydın beni,
Mutlu olabilirdik belki..
Belki pembe panjurumuz olmazdı da,
Tutuncu kremitleri olan bir ev,
Mutlu ederdi bizi.. 

Toprakdan bir ev de olurdu,
Yolumu belirleseydin, akıp giderdim su misali,
Şikayetçi olmak mı? asla..
Sen olsaydın da, azla yetinenlere özenmezdim şimdi.. 

Kavgalara karışmazdım sen olsaydın,
Soran olmazdı neyi sevdiğimi..
Ben güneşi sevdim doğarken, öyle hissettim..
En çok seni sevmeyi düşledim, düş görmeyi doğarken benimsedim.. 

Olur olmaz ağlamazdım,
Olur olmaz yutkunmazdım,
Olur olmaz kaşlarımı çatmazdım,
Üşümezdim mesela herkes sıcaktan bunalırken.. 

Varlığın ne çok şeymiş,
Varlığın fazlasıyla hayatmış,
Suymuş mesela..
Yolmuş akışımı sensiz idare edemiyorum.. 

Hayalimdeki adam,
Hayalinde ki kız çocuğu ben değil miydim yoksa..
Eksik olan neydi?
Görmediğini ben veremem mi dedin? 

Üstümü ört,
Kapat gözlerimide,
Ve endişelenme..
Sadece düşlüyorum bunları.. 

Kaç git her zamankinden daha bir uzaklara,
Mevsiminde de dönme, sen kırlangıçsın..
Kargalar üşüşsede üzerime,
Düş kurarım ben de, mutlu olurum belki de.. 

 
Toplam blog
: 19
: 637
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Bir kamu kuruluşunda 6 yıldır görev yapmaktayım. 25 yaşındayım ve en keyif aldığım şey kitap okumak...