Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Düşler otobüsü

Düşler otobüsü
 

Şimdi şu giden otobüsün yolcusu olmalıydım.

Nereye gittiğini bilmeden...

Ama içimde sonsuz bir huzurla kapatmalıydım gözlerimi.

Güneş camdan yüzüme vurmalı, sağ yanım kızarmalıydı sıcağın etkisiyle.

Ama buna aldırmamalıydım.

Sadece içimdeki huzur olmalıydı düşüncem.

Hafif bir müzik sesi gelmeliydi kulağıma.

Müziği daha net duyabilmek için, sese yoğunlaşmalıydım.

Kimseyi düşünmeden, hiçbirşeyin ağırlığını almadan, yol almalıydım.

Kendim için bile herhangi biri olmalıydım.

Beni bilmediğim bir yere götüren, otobüsün yolcusuydum artık...

Adımda bu olmalıydı...''Bilinmezin Yolcusu...''

Hiç mola vermeden, kimse kimsenin farkında olmadan yol almalı otobüs.

Bozkırlardan, dağlardan, ovalardan geçmeli.

Her geçtiğimizin yerin havasını üflemeli klima.

İçine çektikçe bu havayı, huzurun katlamalı bir kez daha.

Gözlerini kapatıp sadece düşüncelerindeki yerlere seyahat etmelisin.

Bugün düşler otobüsünün yolcularından biriyim.

Huzura yolculuğum.

Kırık dökük hayatları toparlamaya gidiyorum.

Acılarıma pembe önlükler giydirmeye.

Değer verip, gönlümü sonuna kadar açtığım,

Ama bunu haketmeyen insanlardan, kalbimi almaya gidiyorum.

Boşa geçen zamanlarımı telafi etmek için düştüm yollara.

Tek bir eşyam bile yok elimde giderken.

Ama dönerken yüklü bir valizim olacak.

Keşkeleri bırakıp yerine, alacağım yitip giden sevgilerimi.

Daha mutlu, daha huzurlu döneceğim.

Ve bir daha asla ''KEŞKE''demeyeceğim...
 
Toplam blog
: 71
: 727
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

Almanya doğumluyum. Kocaeli'de oturuyorum. Üç yaşında bir oğlum var. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönet..