Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Düşler sahnesinde Fener, yener

Düşler sahnesinde Fener, yener
 

Mehmet Emin Öztürk Yazar


Perşembe günü akşam Twente ile yapılacak olan maç merakla bekleniyor. Bu maçta ne olur. Hangi sonuçlar alınabilir. Maç nasıl geçer onları yorumlamaya çalışacağız. Fenerbahçe 6+2 kuralının olmadığı bir sahnede futbol oynayacağı için yabancı konusunda sorun olmayacaktır. Bu senenin en iyi futbolcularından birisi olan Emre BELÖZOĞLU maçta ilk 11’de yer bulacaktır. Kazım son maçta yine eski haline dönüşü gözlendiği için cezalandırılacaktır. Onun yerine geçen maç iyi oynayan Mehmet TOPUZ’un forma şansı bulmasını bekliyorum.

Fener, Yener

Bu eldeki olan veriler. Maçı biraz daha analiz edelim. Öncelikle küçümsenecek bir rakip ile oynamıyoruz. Sezon başında ki eleme maçlarından daha iyi bir futbol ortaya konması gerekmektedir. Beşiktaş maçında da gördüğümüz gibi Avrupa hata affetmez. Ben Fenerbahçe’nin çıkışının devam edeceği görüşündeyim. Kendi sahasında, hemde grubun ilk maçında Twente karşısında iyi sonuç alması bekleniyor. Fakat Twente’nin de sezona iyi başladığını unutmamak gerek. Onlarda maçı kazanmak için farklı bir motivasyon ile çıkacaklar sahaya.

Semih Oynamalı

Avrupa maçlarında ben Semih’in forma şansı bulması taraftarıyım. Maç kendi evimizde olacak. Bundna dolayı, Fenerbahçe’ye karşı gayet temkinli oynacaklar. Guiza tek başına tüm işleri halledeceğini sanmıyorum. Semih kapanan takımları açmak için birebir olmasa bile, topu tutan ve ileriye oynayan bir karaktere sahip. Ben olsam Semih’i ilk 11’de oynatırdım.

Guiza Gol Atar

Bu maçta ben Guiza’nın gol atacağını düşünüyorum. Çünkü her yönü ile Alex ön plana çıkıyor. Ona ne kadar önlem alırsan al, bir şekilde yapacağını yapıyor. Bu arada Guiza’nın da gol atarak takımı rahatlatacağını düşünüyorum. Eğer ilk yarı bitmeden bir gol atarsak ikinci yarı 2. ve 3. golü de buluruz.

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..