Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Düşlerim paramparça...

Düşlerim paramparça...
 

Yarım kalmış yılların sancısı ağır olurmuş...

Ölü kemiklerde...

Benim de sol tarafımda bir sancım var...

Sen misin ?..Yoksa fazla kaçan akşam yemeği mi?

Yüreğinin sesiyle yaşayanlardanım,

İşte bundandır efkarlarım..Sevdim mi tam severim !..

Zamanı gelince de doya doya göçenlerdenim !..

Kelimeler dilimin ucuna fazla...

Sen biraz eksiksin gönlümde...

Yarım kalmış hicaz şarkıların ezginliğinde...

Sensiz günlerin akşamlarında...

Bitiş çizgisindeki kurdele umuduyla...

Maraton rüyalarında koşuyorum...

Düşlerim bölünüyor seninle paramparça...

Ödülümden yoksun kalıyorum...

Ve ben bir kez daha mecnunun oluyorum sana !..

Keşke kalbimle değil de midemle sevseydim seni...

İşte o zaman razı olurdum bir bardak sodaya !..

Gittiğinden beri masanın üzerinde duruyor yarım bardakların...

Saatin ''Tik takları'' içimde durmadan bölünen kanser hücreleri Mi?..

Sadece sen ''Neşter '' vurabilrsin bu yaraya !..

Bir başka bu akşam..

Yine bir sen, bir ''Ben '' varız...

Bir de aperatif olarak karşıda parıldayan deniz !..Balıklar !..

Senin yanında kırmızı şarap iyi gidermiş...

Ben yine de ''Seni'' tercih ederdim !..

Sen yoksun ya !..Artık zor bu geceler !..







 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..