Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '08

 
Kategori
Güncel
 

Düşlerimde bir cumartesi...

Düşlerimde bir cumartesi...
 

Öyle bir sabaha uyanmak isterdim ki;

bir damla bile gözyaşı olmasın hiç bir annenin gözlerinde,

asker ölümlerinin haberleri gün aşırı verilmesin memleketimde...

Ülkemin öğretmeni maaşı yetmediği için kredi kartlarının borç batağına gömülerek ASIL İŞİ OLAN

İNSANA ŞEKİL VERMENİN MİMARİ harcından başka bir TEKNEYE SOKMASININ o mukaddes avuçlarını...

Milletvekillerinin haraç benzeri maaşları ile öğretmenimin bordroları arasında derin uçurumlar olmasın.

DENGE olsun ve de istikrarlı bir dağılım; tüm katmanlarda.

Öyle bir sabaha uyanmak isterdim ki;

kürsülerde baş örtüsü türban konuşulacağına,


işsizlik eğitimsizlik konuşulsun yatırılarak masaya,

hücre hücre biopsisi yapılabilsin.

NASIL GELDİK BURALARA'nın hesapları görülebilinsin...

Öyle bir sabaha uyanmak isterdim ki;

Kaldırımlarında,

ülkemizi ziyaret amacı ile gelen her kadına sadece KADIN olduğu için alçakça saldırılmasın.

Sokaklarda çocuk dilencilerin el uzattığı sektörler barındırılmasın.

Sokaklarda kapkaç, taciz küfür olmasın.

Sokaklarda trafik anarşisinde İNSAN HAYATI BU DENLİ UCUZA SATILMASIN...

Sokaklarda Kürt-Türk diye kutuplaşmalar,
cennetlik cehennemlik diye sahte kamplaşmalar yaratılmasın...

Öyle bir sabaha uyanmak isterdim ki;

ünüversite son sınıfta bir genç,

elini şakaklarında tutarak düşüncelere dalmasın,

iş konusunda...

Öyle bir sabaha uyanmak isterdim ki,

konuşanların az dinleyenlerin çoğunlukta olduğu,

herkesin ellerinde bir kitap,

yüreklerinde umut ve beyinlereinde HAYATA DAİR İNANÇ kalsa...

Öyle bir sabaha uyanmak isterdim ki,

EĞİTİMDE FIRSAT EŞİTSİZLİKLERİ olmasa.

En merkezi okullarla köy okullarındaki standart aynı olsa...

ATATÜRK POSTERLERİNİN önünde utanmadan, başımız dimdik kalsak!

Senin emanetini koruyoruz !

Cümlesini kurabilsek tüm varlığımızla...

Öyle bir sabaha uyanmak isterdim ki,

YARINA KARŞI ENDİŞELER KORKULAR VE DE ŞÜPHELER OLMASA...

Akşamdan sabaha bir cumartesi düşünden tortulardı size yazılanlar.

SEVGİYLE KALIN...

NİLGÜN ÇAKICI/BURSA

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..