Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Düşlerimi görebilir misin?

Umut kara borsa tezgâh altı bulmak zor

Sen bana ne yaptığını bilmediğin anlarda

Kim bilir bu zarif hallerini kimler sevdi

Nasıl duyacaksın beni nasıl nasıl

İncir suyu sütü yakmış kalbini

Yıldızlarımı da süpürdün giderken

Oysa dalarına dallarıma takılmıştı sevdam dal dal

Ay özgürlüğünü dökerken üzerimize

Akça ağaç yaprağı altında saklanmıştık

Yazmıştık acıyı hikâyemize bizdik sızlayan

Üstümüze evlerin ışıkları düşmez artık

Gün batımında tutuğunda bırakmayacaktın ellerimi

Yoksa gri kumlar çoktan mı yuttu sevdayı

Sen benim şiirimi yazamasın artık

Görebilir misin düşlerimi düşlerim de yok

Serçeler barışırdı güvercinle seni ansam bile

Öpsem gün batımında güneşten önce seni

Artık ne benim ne de aşkın elinden

Gelmeyecek mi seni uyandırmak sevgime.

Sevinç Şimşek.

 
Toplam blog
: 23
: 469
Kayıt tarihi
: 06.09.10
 
 

Resime şiire gönül vermiş bir anneyim. Mutluyum çünkü mutlu olacağım şeyler yapıyorum. İzmir' de ..