Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Düşlerinden uzak, yanıbaşındayım ben...

Düşlerinden uzak, yanıbaşındayım ben...
 

18.10.2013 - 05:29


hadi bırak düşlerindeki geçen zamanı

bırak aklındaki gezdiğimiz yerleri

duymak istediklerini

ve hayalini kurduğun dokunuşlarımızı

gel...

yanıma gel ve otur

canlı, kanlı ben varım uzat elini

gerçek bir ben

gerçek bir aşk

gerçek bir hayat sunuyorum sana

düşlerindeki kadar güzel değil elbet

ama gerçek tüm sunuşlarım

samimi ve dürüst tüm sözlerim

hadi bırak hayalleri bir kenara

uzan şöyle yanıma

bırak ince belini kollarıma...

 
Toplam blog
: 14
: 225
Kayıt tarihi
: 29.05.13
 
 

28 yaşındayım ve sporu her yönüyle incelemeyi severim. Fakat  tek bir konuda fikir sahibi olmak g..