Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '08

 
Kategori
Güncel
 

Düşman dillerde sevsem sizi

Düşman dillerde sevsem sizi
 

Her dilden sevebilir miyim sizi?

Ama sevmediğiniz dillerde mesela.

Hani en yakınınız hep düşmandır ya size.

Mesela sınır komşunuz olsam da, yine sevebilir miyim sizi?

İranlı olsam?

Yunanlı mesela?

Ermeni?

Arap?

Rus?

Bulgar?

Kürtçe de sevebilir miyim sizi?

Türkçe’den başlasam yine de....

Seni seviyorum. Türkçe

Ez gelek, hezdikim Kürtçe

Jbichim te Bulgarca

Mahn doostaht doh-rahm İranca

Ya vas liubliu Rusca

S'ayapo Yunanca

Ana ba heb-bak Arapça

Mors alfabesi ..//- - -./-. - -

Ermenice, ser sevmek demekmiş. Ama “seni”yi bulamadım. Google kadar akıllıyız artık biliyorsunuz. Google neye müsaade ederse o kadar öğrendiğimizden, dünyaya yön veren bir milliyetin dilinde sizi sevemedim, üzgünüm. Hrant desem sanırım sizi sevdiğimi anlarsınız Ermenice....

Sonra da baktım ki; "Ves kez sirumen" yetermiş seni Ermenice sevmeye.

Komşularımızın dilinden sevdim sizi. En zor sevme dilidir çünkü bu.

Sizi İngilizce sevmek kolaydır. Hepimiz biliriz çünkü. "I love you". Bunu ilkokul sıralarında öğrendik.

“Ich liebe dich” bunu bilmeyene ortaokul diploması vermezler ülkemde. En kültürsüzümüz bile video kaset izlemiştir. Alman dilinde yani...

Fransızca da mı? "Je t'aime" olarak telafuz edemeyebilir çoğumuz. Neye Fransız değiliz ki sevgi adına?

Ben sizi her dilde sevdim bugün. Ama Hintçe değil. Ama Uygurca da değil. Ama Çince de değil.

Sizi bildiğiniz dilde sevdim bugün.

Küfür etmeyi de bildiğiniz her dilde sevdim.

Siz de sevdiğinizin dilinden konuşun bugün. Onu onun dilinden sevin.

Kadın dili başkadır,

Erkek dili başkadır.

Onun dilinden Sevin bugün....

Alizarin’den sevgilerle...

 
Toplam blog
: 105
: 7006
Kayıt tarihi
: 27.04.07
 
 

Ereğli - Konya Gazi Lisesi (yatılı) - İstanbul Üniversitesi İşletme (İng) Fakültesi - Ressam ve A..