Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Düşsüz

Düşsüz
 

DÜŞSÜZ


Dün düşümde seni gördüm

Bu gün yalnızlığımda yaşadım sensizliğimi

Yarını doğuran güneşte ise

Bir sonraki çaresizliğime kadehlere dolusu selamlar yolladım

Ve sen deli sevdalı yürek

Suskunluğa hapsolmuş kelimelere nasılda tutsak düştün?

Nasılda titredi sevgiye hasret kelimelerin!

Derken zaman yetişilemez kavram oldu

Ucu bucağı olmayan…

Koynumuza aldığımız sözcüklerin ihanetimiydi yoksa var olan?
bilinmeyen bir öyküydü,

Anlatılmayan düşsüz bir geceydi bence

Hecelenecek sözcükler bile bir kifayet bulamıyordu

Düşsüzlüğün düğümleri toprağın kollarına uzanmış

Esrarengiz bir mahiyet içinde

Çığlık çığlığa idi

Düşsüzdüm artık tüm gecelerde

Sensizdim,

Çaresizdim,

Bilinmeyen bir sevdanın koynunda,

Ölüme nöbetlerdeydim


 
Toplam blog
: 39
: 1198
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Ankara Üniversitesi DTCF'de Protohistorya ve Önasya Arkeolojisi Anabilimdalını okudum. Uzun yılla..