Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Düştüysek kalkarız... Ölmedik ya...

Düştüysek kalkarız... Ölmedik ya...
 

Merhaba,

Reklamlarda duyduğumda feci derecede çarpmıştı beni... Milli takım futbolcuları için bunun için doğdunuz diyordu ve Kırmızılar harikalar yaratıyordu reklamı doğrularcasına... Ve o gün kafama çok fena takıldı bu soru: ben ne için doğmuştum?

Bulamadım onca zaman, ta ki biraz evvel televizyonda daha önce sinemeda seyrettiğim filmi seyrederken duyduğum bir cümleye kadar... İkinci el kitapları neden seviyorsun? yaşanmışlıkları seviyorum... Film mi? Issız Adam :)

Ben ikinci el sevdaları seviyorum, kırılan kalpleri yenilemeyi... Usulca birleştirmeyi kalp kırıklıklarını... Geçmişin izlerini silemesem de onları unutturmayı... Acıları buruk da olsa gülümsemeye çevirmeyi seviyorum... Ben sevmeyi seviyorum...

Şimdiye kadar sadece bir kez kalp kırdım... Hep kırıkları topladım hiç gocunmadan... Yorulmadan... Yaralıydı yazdığım şiirler... Sonbahardı hep sevdalarım koşar adım değil emekleyerek giden...

Yağan yağmurla akıp gidebilseydi geçmişin izleri ben olmazdım bu hayatta... Başkalarının hoyrat ayak izleri adeta kalplerin ortasına basarken ben kenarda hiç bir şey yapamadan sıramı bekledim hep...

Üzerine güneşin başka doğacağı bir kalple kaymaklı bir kahvaltı... Yanında da sucuklu yumurta... Üzerine içilen türk kahvesinin son telvesinde edilecek iki kelamla karışık bir sevda masalı...

Benimle gelir misin bir Çengelköy kahvaltısına... Belki kahve içeriz beraber?

Gecenin köründe günaydın sana...

 
Toplam blog
: 24
: 670
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

İyi bir tahsil hayatı; Galatasaray Lisesi, ardından Boğaziçi... Etiket olarak iyi de sonuç olarak ne..