Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '20

 
Kategori
Şiir
 

Düşü Ne Biliyorum

Merhaba dostlar,
 
Nilgün Marmara'nın en sevdiğim şiiri olan Düşü Ne Biliyorum 'u sizlerle payaşmak istedim. Daha önce yine Nilgün Marmara'yı anlatmaya çalıştığım  "Hayatın Neresinden Dönülse Kardır"   başlıklı bir yazımı sizlerle paylaşmıştım. Okumayan arkadaşlar için ilgi çekici olabilir. Bol bol vaktimizin olduğu şu günlerde insanların birbiri ile paylaşacağı güzelliklerinin olduğunu düşünüyorum. Çok fazla vaktinizi almak istemiyorum. Şiir hakkında düşüncelerinizi yorum yazarak paylaşablirsiniz. 
 
 
 
Kimdi o kedi, zamanın
eşyayı örseleyen korkusunda
eğerek kuşları yemlerine,
bana ve suçlarıma dolanan?
 
Gök kaçınca üzerimizden ve
yıldız dengi çözüldüğünde
neydi yaklaşan
yanan yatağından aslanlar geçirmiş
ve gömütünün kapağı hep açık olana?
 
Yedi tül ardında yazgı uşağı,
görüldüğünde tek boyutlu düzlüktür o
ve bağlanmıştır körler
örümcek salyası kablolarla birbirine
sevişirken,
iskeletin sevincini aklın yangınına
döndüren, fil kuyruğu gerdanlıklarla.
 
Yine de, zaman kedisi
pençesi ensemde, üzünç kemiğimden
çekerken beni kendi göğüne,
bir kahkaha bölüyor dokusunu
 
düşler marketinin,
 
uyanıyorum küstah sözcüklerle:
Ey, iki adımlık yerküre
senin bütün arka bahçelerini
gördüm ben!
 
Nilgün MARMARA
 
 
 
Toplam blog
: 5
: 679
Kayıt tarihi
: 23.10.17
 
 

Bir adamın web günlüğü ..