Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

Düşümde ATATÜRK

Düşümde ATATÜRK
 

Dün gece Atamı gördüm düşümde...
Üzgün, dalgın gözlerle bakıyordu! sordum... Neden üzgünsünüz ? ATAM
"Cumhurriyet, Bağımsızlık, Özgürlük, İlkelerim, emanetimdi sizlere
Sizse sahip çıkamadınız " diye kükredi!
Cevap veremedim başımı önüme eğdim

"Eğme başını" dedi , Sende şuçlusun!
"Hani siz kadınlara verdiğim haklar? "Namussunuzu başörtüsümü saklar"
Başımı kaldırdım, dur ATAM... Bunun şuçlusu ben değilim
bu zihniyettekilere bir oy vermedim, vermeyeceğim de
gerkirse haklarım uğruna öleceğim, ATATÜRK ilkerinin bekçisiyim
İki oğlum var, İkisini de ATATÜRKÇÜ; CUMHURRİYETCİ, yetiştirdim...
Küçük oğlum bu yıl yerleşti ünüversiteye... Sınav sonuçları açıklandığı gün
telefon geldi evime, "Biz yurtan arıyoruz çocuğunuz ilimizdeki ünüversiteye yerleşti
bizim yurtta kalsın her konuda yardımcı oluruz" dediler...
Siz kimsiniz,
yurdunuzun ismi ne?
cevap veremedi telefondaki kişi,
aynen şöyle söyledim karşımdaki kişiye, .Benim çocuğum ünüversiteye gidecek okuyacak, tarikatlara mürit olmayacak dedim ATAM...
Benim maddi gücüm yeterli çocuk okutmaya, ülkemde o kadar maddi durumu olmayan var ki
onları acz liği ile vuruyorlar ATAM...
Sen aramızdan ayrılalı 70. yıl oldu... Bügün huzuruna çıkanların kaçı saygı duruşunda saygı duyuyor bilmiyorum..
Yüzler, sözler, sevgiler . sahte maske takmış çoğu... Bilmiyorlar ki ATATÜRK hep ileriyi gördü
yüzlerindeki maskeyi de görür bugün...
Saat dokuzu beş geçe saygıya durdum evimde, ağlamıyorum, üzülmüyorum,
seninle ilkelerinle gurur duyuyorum...Sana söz veriyorum tek kalsam da ülkemde ilkelerinin bekçiyim ATAM.
Sen rahat uyu...

 
Toplam blog
: 45
: 1303
Kayıt tarihi
: 13.10.08
 
 

Şiir yazmaya çalışıyorum, spor yapmayı seviyorum, deniz, yüzme, tutku bende. Doğayı anlamaya çalı..