Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '09

 
Kategori
Deneme
 

Düşümden düşünce durdum düşündüm!

Düşümden düşünce durdum düşündüm!
 

DÜŞÜMDEN DÜŞÜNCE DURDUM, DÜŞÜNDÜM. Ve sadece üşüdüm. Önü arkası olmadan canım çok yanmadan üşüdüm. Ve insan dediğin, Düşünden düşerse, ata eşeğe benzemiyor! Acısız ve garip... Çıktığın dünyadan, doğduğun yere sessiz bir üşümeyle, düşüncelerin bile beynini yakalamadan, deli gibi bir sakinlikle, hafif ama yerden bile ağır halinle. Bırakmak gibi kendini, istemeye, istemeye... SONUÇ, Ya düşünmeyeceksin, Ya düşlenmeyeceksin, Ya düşmeyeceksin! Ya da hiç bilemeyeceksin... (seçimsiz sonuç... hadi dön başa!) 20.şubat 09 yedi gibi... yenildim gibi!!! :)

 
Toplam blog
: 27
: 776
Kayıt tarihi
: 19.05.08
 
 

Mart ayının 20'sinde doğmuşum... Ve gerçekten çok yağmur yağıyormuş hani hikaye başlangıçları gibi....