Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Düşün, Didim'in Yakasından...

Didim’in başı dertten kurtulmuyor…

Akbabalar gibi durmadan iniyorlar, Didim’in üstüne üstüne…

Çevreye verdikleri, verecekleri zarar hiç mi hiç umurlarında değil…

Şimdi de; Didim’in gözdesi Altınkum’a gözlerini diktiler…

Didim’i Didim yapan ve adı Didimle birlikte anılan Altınkum’a geldi sıra.

Didim’e gelen yerli ve yabancı turistler, Altınkum’da denize girmek için geliyorlar…

Özellikle Didim’de yaşayanlar için de Altınkum sahili vazgeçilemez bir yer…

Didim Altınkum’un hemen üst tarafında yer alan ve geçmiş zamanın anlayışına göre yapılmış Vakıflara ait şimdilerde de terk edilmiş bir alan var…

Bu alan, Didim Altınkum’un geleceği açısından, turizm açısından çok önemli bir yer…

Didim Halkı; bu alanın beton yığınına dönmemesi için “Didim Altınkum Vakıflar satılmasın, park ve bahçe olsun. Betonlaşmaya hayır… Sloganı ile yıllardır bir duruş sergiliyorlar… Bu yönde gerek yerel, gerek ulusal basında da seslerini duyurmaya çalışıyorlar…

     Tehlike geliyorum diyor…

Turizm+Ticaret planlamasıyla ve emsal gösterilerek, bu alana çok katlı otel ve benzeri yapıların yapılmasının önü açılmak isteniyor…30 metrelik yolun da 15 metreye düşürülme durumu var… Bu durumda bu alanın önünden geçebilmenim zorlaşacağı gibi Altınkum’da denize rahatlıkla girebilmek de zorlaşacak…

     Bu girişimin biraz da kamuoyundan gizlenircesine, itiraz için askı süresinin bitimine 20 gün kala haberdar olunması da düşündürücüdür… Bir ay sonra iş makinelerinin burada çalışmaya başlayacağı zaman artık herşey bitmiş olacak, belki de Didim’e –Altınkum’a-elveda demiş olacağız…

     Didim Halkına rağmen, Didim halkına sorulmadan Altınkum Vakıflar beton yığınına döner mi? Bu yönde bir referandum yapılsa, Didimliler’in en az%95’inin hayır diyeceğini biliyoruz…

Didim’in artık inin yakasından… Burayı, Didim halkının ve turizmin yararına park ve bahçe gibi sosyal alan yapılması için belediyemize bağışlarsanız, halkımızın gözünde-gönlünde- bir o kadar daha büyürsünüz… İllaki burayı satmak istiyorsanız, burayı Didim Belediyemize satın… Belediyemizin bütçesinin durumunu biliyoruz… Didimliler olarak bu yönde desteğe hazırız…

     Belediyemizin de bu alanın beton yığınına dönmesine karşı olduğunu biliyoruz. Bu yönde parti farkı gözetmeden ilçemizin tüm siyasi parti ilçe örgütlerinden, tüm Aydın Milletvekillerimizden ve Sivil toplum kuruluşlarından Didim adına desteklerini bekliyoruz…

     Şunu unutmayalım, Altınkum biterse, Didim de biter ve Didim’den kaçan kurtulur…

Plan ve plan değişikliğine karşı tavırlarımızı net olarak ortaya koymak ve itiraz etmek için 18 günümüz var…Biz bu alanın yapılaşmaya açılmasını istemiyoruz…Bu alanın park, bahçe, toplanma alanı olarak Didim halkına bağışlanmak üzere Belediyemize devredilmesini istiyoruz…

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..