Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '07

 
Kategori
Felsefe
 

Düşün(ce)!..

Düşün(ce)!..
 

Kaç zamandır düşünüyorum.

Durmadan düşünüyorum.
Yaşamı... Yaşamın içindekileri... İçini dolduranları... İçine sığamayıp dışına taşanları... İçindeyken dışında kalanları... Yaşamın dışındakileri...
Böyle ne zamandır düşündüğümü düşünmeden düşünüyorum.

Düşünüp duruyorum.
Yaşanmışlıkları… Yaşanmamışlıkları… Yaşanarak başlayanları… Yaşanmadan sonlananları… Yaşanıp da arta kalanları… Yaşandığı halde eksik kalanları…
Düşünmeden duramıyorum.

Duruyorum gene düşünüyorum.
Yaşayanları… Yaşamayanları… Hiç yaşamamış olanları… Yaşarken yaşamayanları… Yaşamı elinden alınanları… Yaşamı çalınanları… Yaşayamayanları...
Düşünüyorum da duruyorum.

Durup durup düşünüyorum.
Yaşamın başındakileri… Yaşamı bilenleri… görenleri… Yaşamı görmesini bilenleri… bilmeyenleri… Yaşamı bilmeden yaşayanları… bilerek yaşamayanları... Yaşamadan göçenleri… Yaşamın sonundakileri...
Düşünüp düşünüp duruyorum.

Düşünmeden edemiyorum.
Yaşadıklarımı... Yaşamadıklarımı... Yaşayacaklarımı… Yaşlanacağımı…
Durmadan düşünüyorum.

Kaç zamandır düşünüyorum.

Zamanı kaçırdığımı düşünüyorum...

Kaçırdığım zamanı düşünerek düşünüyorum...

Düşün-ce düşünüyorum.

Düşünüyorum da… DURUYORUM!..

 
Toplam blog
: 9
: 1449
Kayıt tarihi
: 03.05.07
 
 

13.02.1976 doğumluyum. 2004 DEÜ Hukuk Fakültesi mezunuyum. Oldukça uzun ve sancılı bir öğrencilik dö..