Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '09

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Düşünce gücü

Düşünce gücü
 

Beyninizin çabuk dağılmasına izin vermeyin


Herşeyin bir ilki vardır, bu yazıda benim paylaştığım ilk yazım.

Tabi ki ne yazacağımı düşündüm.

O zaman dedim ki ben düşünüyorsam herkeside düşündürmeliyim.....

Evet belki hepimiz biliyoruz ama ben yinede hatırlatmak istedim.

'' Bir saat tefekkür bin saat nafile namazından daha makbüldür ''

Dünyadaki en hızlı şey düşünce hızıdır.

Şimdi kendinize 5 dakika ayırın saatinizi önünüze koyun ve süreyi başlatın; bu süre içinde kimleri, nereleri, hangi olayları, yaşadıklarınızdan ne kadarını aklınızdan geçirebiliyorsunuz.

5 dakika doldu mu?

Şaşırdınız değil mi ...

Şimdi durun ve bu düşündükleriniz içinden sizin için en önemli, ya da en çok ilginizi çeken 2-3 düşüncenize odaklanın ve kendinize sorular sormaya başlayın. Öğrenme isteğinin en önemli işareti soru sormaktır. Bu soruları cevaplamaya başladıkça cevabını vermediğiniz soruları daha fazla düşünmeye yada araştırıp öğrenmeye başlayacaksınız.

Bu alışkanlığınızı kesinlikle geliştirmelisiniz.

Eğer ''5N1K'' yı anladıysanız ciddi yol almışsınız demektir.

Yaşadığınız dünyada neler olup bitiyor, siz bunun neresindesiniz, bu yaşadıklarınız sizi nasıl etkliliyor; doğru zamanda, doğru yerde bulunup kendiniz ve sevdiklerinizle ilgili doğru kararları alabilmeniz için

''İNSAN DÜŞÜNEN BİR VARLIKTIR'' diyebilek için '' DÜŞÜNÜYORUM O HALDE VARIM '' diyebilmek için

Hepinize akıl ve beden sağlığı diliyorum.

Uzun zaman birlikte düşünmek dileğiyle...

 
Toplam blog
: 9
: 394
Kayıt tarihi
: 28.05.09
 
 

1968'in 17 Nisan'ında Sivasın Hafik ilçesine ve Hafik Gölüne yakın Düzyayla köyünde doğdum. 1971 de ..