Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Düşünce suçu

Düşünce suçu
 

Serinlemeye her canlının ihtiyacı var, tıpkı bu papağan gibi !!!


Bugün biraz gülelim istedim efendim, belki bir çok kere duymuş olabilirsiniz bu fıkrayı ben her seferinde bol kahkahalarla gülüyorum. Eğer sizlere de tebessüm ettirebildiysem ne mutlu bana.

Neşeniz bol, yüreğiniz sevgiyle dolsun...

Adam her gün papağanını camın önüne bırakır işe öyle gidermiş. Papağan da akşama kadar yoldan geçenleri izler, söylenenleri dinlermiş.

Bir gün gene papağan, camın kenarında dururken aşağıda eylem yapan gençler "' Tek Yol Devrim'" diye bağırarak önünden geçmişler...
Ertesi gün de sağcı gençler eylem yaparken Papağan aşka gelip "' Tek Yol Devrim'" diye bağırmaya başlar. Sağcı gençler de evi taşlar, hurdaya çevirir..

Adam eve dönünce çok şaşırır ve olanları komşularından öğrenir. Papağana aynı şeyi bir daha yapmamasını söyler.
Bir sonra ki gün solcular eylem yapar, papağan yine duramaz bu kez sağcılardan duyduğu "' Milliyetçi Hareket Engellenemez '" sloganını söylemeye başlar. Bu kez de solcular evi taşlar.

Adam eve döndüğü zaman bakar ki bu böyle olmayacak, dayanamaz ve papağanı kümese atar... Kümesteki tavuklar papağana bakıp alaycı bir ses tonuyla:
— Ne oldu lan artiz? Bütün gün öyle orda camda durup, etrafa bakmayı biliyordun..
Papağan:
- S..tirin lan o...pular Ben sizin gibi fuhuştan yatmıyorum.. Düşünce suçundan buradayım!!!

:))) SEVGİLERİMLE HOŞÇAKALIN!!!

 
Toplam blog
: 32
: 929
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

3 nisan 1968 BARTIN doğumluyum. KDZ EREĞLİ'de yaşıyorum. Amasra tek tutkum, yazmayı çizmeyi seviy..