Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '11

 
Kategori
Şiir
 

Düşüncelerim dağınık asi

Düşüncelerim dağınık asi
 

Bu akşam serin bir hava var İstanbul'da.


Ruhumu okşayan dişi bir rüzgâr

başıboş dolanmakta.


Yaşama kararsız bir sesleniş,

endişeli bir gidiş.


Tedirgin adımlarla yürüyorum geceye.

Yol boyunca kırık, dökük rutubetli duvarlar.

Yerlerde belli belirsiz su birikintileri.

Senli düşüncelerim dağınık, asi.


Yanaklarımı yama yama kirleten gözyaşlarımla

hıçkırıklarla ağlıyorum yalnızlığıma,

gecenin bu sinsi karanlığında.


Ay ışığındaki tılsım, yavaşça kucaklıyor çaresizliğimi.

Salıveriyorum çok boyutlu hayallerimi,

gecenin dalgın sağırlığına,

sessizce kayboluyorum karanlıkta, usulca.


06-06-2006 

 
Toplam blog
: 42
: 475
Kayıt tarihi
: 01.12.08
 
 

1967 yılında İstanbul’da dünyaya geldim.Okudum... Büyüdüm... Evlendim... İki çocuğum var. Ve 44 yaşı..