Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
Alternatif Enerji
 

Düşüncelerinizi gerçeğe dönüştüren gizemli trafo.

Düşüncelerinizi gerçeğe dönüştüren gizemli trafo.
 

İçim daralıyor. Nefes alamıyorum. Nedeni bilemediğim bir sıkıntı sanki beni boğuyor. Hiç bir şey yapmak gelmiyor içimden. Korkuyorum. Sanki bu günlerde başıma bir şey gelecekmiş gibi tedirginim. Hayattan zevk almıyorum artık. Kimse benimle ilgilenmiyor. Yalnız kaldım. Kimse beni anlamıyor. Herkes bana kötü kütü bakıyor. Galiba bu dünyada pek yapacak bir şeyim kalmadı. Herşey kötüye gidiyor. Bir terslik var anlayamadığım. Çok şanssızım. En yakın arkadaşım bile beni kandırıyor. Bu baş ağrılarım beni öldürecek. Midem yanıyor. Yediklerim sanki ağzıma geliyor. Ne çileli başım varmış. Gitmek istiyorum buralardan. Yalnız kalmak istiyorum. Aslında bir doktora görünmem lazım acilen. Evet evet ben hiç iyi değilim. Galiba yaşamayı pek sevmiyorum artık.

Evet siz hastasınız. Acilen bir doktora hatta psikoloğa görünmeniz şart. İçinizi kara kara dumanlar bağlamış. Beyniniz stres çöplüğü olmuş adeta. Çevrenizde ne kadar sıkıntı varsa hepsini depolamışsınız beyninize. Ayırım yapmadan sahiplenmişsiniz sıkıntıları. Kimin olduğuna ve nasıl ortaya çıktığına bakmaksızın elektrik süpürgesi gibi çekmişsiniz ruhunuza. Sıkıntıları tüm içtenliğinizle ve samimiyetinizle rol olarak kabullenip, harika bir oyun çıkarmışsınız. Beyninizi ve tüm benliğinizi çok daha zor rolleri başarıyla oynayabilecek bir robot haline getirmişsiniz. Bravo size. Yakında bağırsaklarınız, mideniz ve ona bağlı organlarınızın iflası ile ilgili dahiliye kliniklerinden randevunuzu alabilirsiniz.

Pekala ne yapmalıyız bu duruma düşmemek için. Yıkıcı hastalıkların üzüntüsü ve ölümlerin getirdiği stres ve bunalımların sonrasında tabiki insan ister istemez depresyona girebilir. Fakat günlük yaşamımızda beynimizi olumsuz çalışmaya iterek, kendimizi adeta problem makinası haline getiririz farkında olmadan. Sürekli kayıt halinde olan beynimiz, kendi yarattığımız ve çevreden satın aldığımız senaryoları adeta kendi rolümüz gibi kurgular ve bir drama şaheseri gibi önümüze koyabilir. Bir müddet sonra anlamını dahi bulamadığımız sıkıntılarla başbaşa kalıp, depresyona girebiliriz. Olumsuz enerjiler, diğer olumsuzlukları mıknatıs gibi çekerek, içinden çıkılamayacak terslikler zinciri ile boğuşmaya başlarız.

Şanssız olduğumuzu düşünerek şanssızlığı davet ederiz. Kötü olduğumuzu düşünerek kötü oluruz. Zaten beyin denen çözülmesi zor fakat dengesinin bozulması bir o kadar kolay olabilen elektrik yüklü trafo, en küçük olumsuz sinyallerden bile etkilenir. Bulunduğumuz ortamlar dahi beynimizi etkileyerek, strese girmemizi kolaylaştırabilir. Pozitif enerji ve bol oksijen alabilen beyinler çok daha olumlu reflekslerle bize inanılmaz bir rehberlik örneği verebilir. En sıkıntılı olduğumuz zamanlarda biraz hava almak ve düşünme aralarındaki nefesler, yaşamımızdaki bir çok hayati yanlışları engelleyebilir.

Beynimizdeki doktor en büyük yardımcımızdır aslında. Beynimizdeki doktoru keşfederek, beynimizi gereksiz etkileşimlerle stres çöplüğü haline getirmemeliyiz. Olumlu düşünerek, beynimizin diğer organlarımızla uyum içinde olmasına yardımcı olmalıyız. Beynimizi çok önemli olmayan bilgilerle ve sıkıntılarla doldurmamalıyız. Bu gibi durumlarda not defteri kullanmak, hatta biraz unutkan olmayı da göze alarak, beynimizi boş bilgilerden arındırmak en güzeli aslında.

METİN ÖZKAYA

 
Toplam blog
: 116
: 3217
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

İstanbul' da doğdum. Antikacı, saray restoratörü ve eksperim. Antika konusunda 50’ye yakın belgesel ..