Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '07

 
Kategori
Dostluk
 

Düşündükleri gibi olsaydı Türkiye' m

Düşündükleri gibi olsaydı Türkiye' m
 

Çocukluk yıllarımda misket, sakızlardan çıkan artist resimleri, ortaokul çağımda pul, gençlik yıllarımda losyon şişesi biriktirirdim. Evime cam ağacından bar yaptırmak iki senemi almıştı. Barın bir bölümüne gençlik yıllarımdan itibaren kullandığım losyon şişelerini özenle koydum. Kokular biribirine karışıyor ve içeriye farklı bir koku yayıyordu. Taki kendime ait olan dairem satılma ihtiyaci duyulana dek. Daire satılınca bara yer bulamadığım için depolarda kaldı, halbuki iki senemi almıştı o barı yaptırmak. Losyon şişeleride atıldı gitti.

Bazi insanlar para biriktiriyorlar, kimileride gayrimenkul yada hisse senedi saygi ile karsiliyorum.

Ben insan biriktirmeye basladim, insan nasil birikir diyeceksiniz. Haklisiniz yer kaplamiyor depolama sorunu yok, maliyeti yok. Hemen hemen dunyanin her ulkesinden insanlarla arkadasligim oluyor. Genelde Latin Amerika`li insanlari cok seviyorum, hem garibanlar, hem alcak gonullu, hem sevecen, cok durustler. Muzik onlarin herseyi, varsa yoksa muzik. En cok sevdigim sey Latinlerin genis capli konser, festival yada karnavalina gittigimde tanidigim herkesi birada gorme ihtimalim oluyor. Onlar birbirleri ile tanismazken benim hepsinle dostlugum sasirtiyor onlari. Onlarla karsilastigimizda gostermis olduklari saygi ve sevgi gosterisi, yaptigim isin ne kadar dogru oldugunu gosteriyor. Gosterilen ilgi bazen simartiyor ama duygularima hakim olarak hareketlerimi kontrol altinda tutuyorum, bazen gururlandiriyor, bazen dusunduruyor. Uzdugude oluyor bazen. Turkiye`den bahsederken onlar ulkemizin ne kadar guzel oldugunu, sahip oldugu ozellikleri anlatirken, icimden birde gercekleri bilseniz diyorum. Ne zaman gidecegiz dediklerinde ben size haber veririm diyorum. Yillardan beri bu surec boyle devam ediyor. Hayallerinde canlandirmis oldugu guzelligin bozulmasini istemiyorum. Nasil soylerim guvenli degil diye, can guvenligi yok diye, cuzdaniniza sahip cikin diye, turistlik yerlerde fiat listesi yok diye. Sakin tuvaletlere gitmeyin hayatiniz boyunca unutamazsiniz diye. Kaziklanma olasiliginiz yuzde doksandokuz diye. Yolda yururken bir cukura dusebilirsiniz diye. Karsidan karsiya gecerken bir aracin altinda kalabilirsiniz diye. Trafikte omrunuz tukenir diye, Iste cok uzuyor beni bunlari karismdakilere soyleyememek icime atiyorum. Konuyu degistiriyorum, hadi diyorum dans edelim, bak ne guzel muzik.

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...