Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '15

 
Kategori
Deneme
 

Düşündüren sözler-78

Düşündüren sözler-78
 

*”Korkma!” demiyorum, korkabilirsin. Akıllı adam çok cesur olmaz, çok korkak hiç olmaz.

*Düşünmek ve öğrenmek aynı şey değildir. Öğrenmeden düşünmek yetersizdir, düşünmeden öğrenmek ise gereksizdir.
*Her yolun kendine uygun yolcusu vardır.
*Dinleyen güzelse, dinlediği de güzel gelir.
*Kafesteki bülbülün başına bu belayı açan güzel sesidir.
*Düşmanların için nokta koyabilirsin, ama sevdiklerin için parantez aç.
*Yaşamını anlamlı kılmak kişinin kendi elindedir. Bunu yapabilmek için önce istemeli, sonra nasıl yapacağını düşünmeli ve planlamalı, en sonunda da harekete geçmeli.
*Gerçek kişiliğimizi göstermemek için verdiğimiz mücadelede harcadığımız emeği kişiliğimizi düzeltmede harcaydık daha iyi olmaz mıydı?
*İnsan tek başına yaşamayı becerebilseydi, toplumun içinde bir dakika bile durmazdı.
*İnsan derinlerdekileri, yüksektekilerden daha çok merak eder. Neden acaba?
*Politikaya girip de, siyaset çamuruna bulanmayan var mı?
*Yüreğini önce kendine aç. Sevgini göster kendine, gerekirse itiraflarda bulun, istersen pişmanlık duy; ama yüreğinin içindekileri gör ve anla mutlaka.
*Gözlerini bağlama, kapatma, hep açık tut. Göremedim diye üzülmeyi de bırak. Göreceksin, illaki göreceksin!
*Eşten, dosttan, arkadaştan, tanıdıktan bir ricam var: N'olur bana hak etmediğim bir misyon yüklemeyin. Yüklerseniz ben bu misyona uygun davranmaya çalışacağım diye kendim olmaktan çıkıyorum.
*Teslimiyeti kabul eden, kurtuluşu da unutsun.
*Sırtını dönüp giden, yüzsüz müdür? Yüzünü göremiyorum da...
*Sen kaderle uğraşma, o nasıl olsa seninle uğraşacak.

 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..