Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '15

 
Kategori
Deneme
 

Düşündüren sözler-84

Düşündüren sözler-84
 

*Hırsızlığın mazereti “Başkaları da çalıyor!” olamaz.
*Aklı yönetmek yetmez; iyi yönetmelidir.
*Bedenim diyor ki: Doğrusu şu zamanı da hiç anlayamıyorum. Kendi ileri doğru giderken, beni neden geriye doğru çekiyor?
*Çölde susuz kalanın aklına, define aramak gelmez.
*Önce bir başarı elde et; sonra onun büyük mü küçük mü olduğunu araştırırsın.
*Parayla satın aldığın insan, bir gün mutlaka parayla seni de satar.
*Çabuk mu yükselmek istiyorsun? Öyleyse balonlara bak! Baktın! Hâlâ istiyor musun?
*Ekmek ve özgürlük seçeneklerinden birinden vazgeçmek zorunda olup da özgürlükten vazgeçmeyecek kaç kişi vardır dersiniz?
*Gülmeyi unutan gözler, ağlamayı da beceremezler.
*Gereksiz şeyleri almak amacıyla para kazanmak için ömrümüzü harcıyoruz.
*Yaşamak, güçsüz canlıların işi değildir. Güç de yetmez aslında yaşamak için, cesaret de ister.
*Vicdan, yalnızken bile insanı yalnız bırakmaz.
*Kalabalığın kişiye verdiği cesaret, emanet giysi gibidir. Emanet giysiyi sahibine verdikten sonra insan, çırıl çıplak kalmıştır ve afallamıştır. Kalabalık dağıldıktan sonra da öyledir.
*İnsanoğlu her geçen gün doğaya biraz daha yabancılaşıyor.
*Huzur içinde rahat bir ölüm, hayattan feragat etmeyi gerektirir.
*Benim söylediklerim daha önce söylendiği gibi daha sonra da söylenecek. Bildiklerim için de böyle. Öyleyse ben söylediklerime nasıl “benim” derim; bildiklerimin bana ait olduğunu nasıl iddia edebilirim?
*Bir fikri sorgulamadan kabul etmek, sonra da savunmak. Al sana bir felaket! Hem de en büyüğünden. Çünkü bizi kavga ettiren, hatta birbirimizi öldürten bu anlayıştır.
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..