Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '15

 
Kategori
Deneme
 

Düşündüren sözler-92

Düşündüren sözler-92
 

*Ne tuhaf! Sıradan insanlar bile “sıradan” olmaktan korkuyorlar.

*İnsanları sorunsuz bir şekilde yönetmeyi amaçlayan rejimler, halkı iyi bir “seyirci” yapmaya çalışırlar. Çünkü seyirci pasivize edilmiş, bir insan yığınından başka bir şey değildir.

*Kendimi kaybettim, arıyorum. Bulan var mı?

*Işıkla karanlık, kovalamaca oynayan çocuklar gibidir.

*Kaybetmek her zaman kötü değildir; kazanmak da her zaman iyi değildir.

*Teknoloji bu hızla gelişmeye devam ederse, dünyamız yakın bir gelecekte “Makine Diktatörlüğü”ne dönüşecektir.

*Kulubede iken sarayı değil; sarayda iken kulubeyi hayal edebiliyor musun?

*Dün değiştim, bugün değişiyorum, yarın da değişeceğim. Yani bu değişim, ezelden ebede kadar devam edip gidecek.

*Mucitler evleri değil, zihinlerdeki önyargıları temizlemek için bir alet yapsalar ya!

*Diğer insanlara kendini beğendirmek için çabalarsan, gün gelir artık sen, “sen” olmaktan çıkarsın.

*Zincire vurulan değil; vuran utansın!

*Bilgili kişilere yakın olmak istiyorsan çaba sarfetmelisin. Bilgisizlere yakın olmak için çabaya gerek yoktur; onlar nasıl olsa seni bulurlar.

 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..