Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '19

 
Kategori
Şiir
 

Düşüne Düşüne

Şimdi efkârlıyım şimdi sensizim

Elim yüreğimde dikildim bu gün..

Sevda deryasında serdümensizim

Issız limanlara çekildim bu gün..

-

“Kıymetim var” derdim, ta en başından

Parmakta yüzüktüm safir taşından

Atlas libas idim şal kumaşından

Lif lif, ilmek ilmek söküldüm bu gün..

-

“O da sever, beni bırakmaz” dedim

Uykusuz geceler olsun şahidim

Olura olmaza eğilmez idim

Ortadan kırılıp büküldüm bu gün..

-

Düşüne düşüne maraz gelirmiş

İnsan görünmeyen dertten ölürmüş

Altın kıymetini sarraf bilirmiş

Ucuz pazarlara döküldüm bu gün..

-

İnsanlar içinde yerim olmadı

Yoluna gitmeye ferim olmadı

Sevdamla suladım verim olmadı

Çorak topraklara ekildim bu gün..

-

Öyle bir sevdaya düştüm ki sorma

Ciddiye alıp da üstünde durma

Karşılık beklemem kafanı yorma

İçerden içerden yıkıldım bu gün..

-

Suat Zobu

-

http://suatzobu.blogspot.com/2019/12/dusune-dusune.html

 

.

 
Toplam blog
: 42
: 228
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

Mimarım. Evliyim, 2 oğlum var. Ankara'da yaşıyorum. Güzel olan her şey ilgimi çekiyor.  Okuyorum. A..