Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Düşüne gireyim

Düşüne gireyim
 

SEVGİLİLER


Bu güzel günde,

En büyük hediye senden şahsıma,

Bir yudum sevgini içeyim kana, kana.

Vazgeçilmez aşkım,

Anlamlı rüyamsın,

Kaynağımsın, pınarımsın, sevgilimsin,

Hülyamsın.

Sana bağlandım, güzel bir yuva yaptım,

Kalbimin doruğuna,” seni seviyorum”

Diye yazdım.

Ne olur bu gece düşüne gireyim,

Gençliğimizde olduğu gibi,

Anlat aşkını bana,

Mutluluktan delireyim, öleyim,

Hayellerimi demet yapıp ellerine vereyim.

Canım, kanım, havam, suyum, ekmeğim,

Günün kutlu olsun,

Tatlı kocam erkeğim.

 NAHİDE ÇELEBİ

 3.2.2010 Ankara (DUYGU PINARI İSİMLİ KİTABIMDAN ALINDI)

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..