Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '10

     
    Kategori
    Bilgisayar
    Okunma Sayısı
    658
     

    Düşünebileceklerimin sınırı olsa

    Bilgisayarlar şanslı abicim, zira kafası çok ama çok verimli çalışıyor yani, öğretileni çok iyi biliyor, eksik öğrenmiyor, fazla da öğrenmiyor.

    Düşünsene bi bizde öyle olsak. Mesela ingilizce sözlüğü bir defa okuyup ezberlesek bitti bir dili öğrendin. Çünkü hani derler ya gramer bilgim yok zaten gerek de yok, zira bizlerde günlük hayatta pek bi gramer kullanmıyoruz.

    Bilgisayar zeki felan değil abi bilgisyar şanslı, gereksiz şeyler düşünmek zorunda değil, ayrıca sigarayı bırakmak gibi bir zorunluluğuda yok. Oysa benim var :( 

     

    *** 

    Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

     
    Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
    Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
    Toplam blog
    : 1
    Toplam yorum
    : 0
    Toplam mesaj
    : 0
    Ort. okunma sayısı
    : 658
    Kayıt tarihi
    : 30.03.10
     
     

    Bir şekilde bir yerlerde sisteme ayak uydurarak bir eğitim görüdüm. Bilgisayar başında çalışanlardan..

     
     
    Yazarı paylaş
    • Tümünü göster