Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Düşünmek yaşamaktır

Düşünmek yaşamaktır
 

 

İnsanın sürekli tekrar ettiği kelimler olur ya hani!

Onların rehberliğinde düşünür,

Fikir yürütür,

Mevcut şartlarla yüzleşir...

Benimde yüzlerce kelime dönüp durur aklımda.

En önemlilerinden biri de SAYGINLIKtır.

Uzun, engebeli, yokuş yukarı yaşamımdan öğrendiğim ve ön planlarda gördüğüm hedef benim için saygınlık.

Hayat boyu mücadelenin ne için olduğu sorusuyla yüzleştiğimde cevap saygınlık oldu.

Hiç bir insan yeteri kadar saygın olamaz diye düşünüyorum.

O nedenle saygınlığı arar dururum.

Bir de DOSTLUK kelimesi var tabi!

Yanlış hatırlamıyorsam eğer ibni Sina ile ilgili bir kitapta okudum ve notuma aldım''Dostuna mesafeli davran bir gün düşmanın olabilir. Düşmanına hoşgörülü davran bir gün dostun olabilir''

Düşüncelerin sınırı yok.

Zaten hayat dediğin düşünce sinsilesi değil mi?

Düşünmek yaşamaktır,

Hayatın özü düşünmek değil midir?

Düşünmenin verdiği kudret yaratıcılığı ortaya koyar,

Düşünce gücü en vazgeçilmez,

En saygın güçtür

Ne dersiniz?

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..