Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Düşünmeye Davet Ediyorum

Yolda yürüyorum sürekli şükreden herkesin duyabileceği şekilde dualar eden bir sürü insan acaba hidayete mi erdiler diye düşünüyor insan. Engellileri görünce sanki bizler duymuyormuş gibi sesli şekilde iyikide biz bu aciz gibi değiliz   diye belki de istemsizce yapılan bu tavırlar doğru mu kime faydası olur. Acaba bu söz ve davranışla İslam’a faydanız mı dokunuyor yâda birilerinin nefretini mi kazanıyoruz biraz düşünmeye davet ediyorum.

Peygamberimiz döneminde ve diğer İslam devletlerinde engellileri hayatın içine dâhil etmeye çalışan politikalar uygulanmıştır. Temel kaynaklarda engelliler olumlu algılarla değerlendirilmiştir. Acizlik yâ da ibret almayla ilgili bir tutum yoktur. Ama halkımızda maalesef bu itici tutuma zaman zaman rastlıyoruz ben sizleri düşünmeye davet ediyorum lütfen gelişi güzel davranmayalım.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..