Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

TÜKETİCİ KÖŞESİNDE "SEMRA ABLANIZ"

http://blog.milliyet.com.tr/semra_sahin

05 Temmuz '10

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Düşünüyorum da, her blog yazarı bulunduğu yörenin tüketiciyi koruma dernek temsilcisi olabilir...

Düşünüyorum da, her blog yazarı bulunduğu yörenin tüketiciyi koruma dernek temsilcisi olabilir...
 

Tüketici Şikayet Sitesi arayışındayız. Destekler misiniz..?


Değerli “Tüketici Köşesi” Okurları Dostlarım;

Sizlere bu köşede, elimden geldiğince, “TÜKORDER” Tüketiciyi koruma ve Bilinçlendirme Derneği Genel Merkezi, “Şikayet ve Hukuk Komisyonu Başkanı” olmam nedeniyle zamanım elverdiğince öneme haiz bilgi ve görüşlerim aktarmaya çalışmaktayım.

LÜTFEN BU KÖŞEYE ŞİKAYETLERİNİZİ YAZMAYINIZ

Gelen e-postaların çoğunda, neden “Kurumsal Olarak Bir Tüketici Şikayet” siteniz yok..?

Neden, “Tüketicilerin birbirleri ile Görüş ve Düşüncelerini Paylaşabileceği Forum Siteniz” yok..?

Diyen, kahırlı mesajlarınız geliyor.

Biz de istemez miyiz olsun…

Ama her şeyin ucu geliyor dayanıyor paraya…

Keşke bizim de arkamızda birileri olsaydı da, şöyle gemi gemi yardımları bırakın da, kapıdan aldatılarak 150 liraya satın aldığı 15 liralık bir saç kurutma makinası yüzünden kocasınca boşanan kadına el ayak olabilseydik.

Aldatıcı satıcılar tarafından kandırılan yaşları geçkin büyüklerimizin evlerine giderek eğitimlerde bulunabilseydik.

“Tüketici Gazetemizi” yılda birkaç kez değil de haftada bir çıkartabilseydik.

Ya insani öz değerlerle, yahut da parayla…

Ama bildiğiniz üzere birincisi parmakla gösterilecek kadar azaldı.

HEM DUYGULANIYOR HEM DE ÇOK ÜZÜLÜYORUZ.,

Daha önceleri de yazılarımda not düşmüş olmama rağmen, köşeme şikayetler ile gelen yazılar nedeniyle tekrar açıklayarak ricada bulunuyorum.

“TÜKORDER” Tüketiciyi Koruma ve Bilinçlendirme Derneği’nin, Tüm il ve İlçelerin çoğunluğunda, “Tüketici Sorunları Hakem Heyeti” nde sizlerin haklarınızın savunulmasında bir temsilcisi mutlaka bulunmaktadır.

Bu tür kişilerde, ya hukukçu yahut da, tüketici haklarının korunmasına yönelik, Derneklerimizde uzun süre yönetimlerde bulunmuş kişilerdir.

Tüketici konulu tüm şikayetlerinizi, ikametinizin bulunduğu, il yahut ilçedeki “Tüketici Sorunları Hakem Heyeti” lerine yazılı olarak yaparak kesinlikle haklı olduğunuzun inancında iseniz, mağdur olmayacağınız kesindir.

Esas itibarıyla Derneğimiz bünyesinde bir, internet şikayet sitesi yapmayı çok arzu ettik ama, mali külfete haiz konu.

Şayet bu yazımı okuyan sizlerin, aile fertleri, ya da dostları arasında web tasarımı konusunda deneyimli kişiler var ise sizin de ülke yurttaşı olarak katkınız bulunsun isteriz.

Bize yönlendirirseniz, biz de o kişinin ileride referansı olabilecek kurum olarak çok anlamlı bir destek sağlamış oluruz.

Öyle değil mi…?

BU YAZIMI BULUNDUĞUNUZ YERLERDE OKUYUP DA;

1. Ben de, özveriyle destek vereceğim “TÜKORDER” Şubesi kurmak istiyorum derseniz, ben arkanızdayım, Başkanı olmanızı sağlamazsam o zaman namerdim. (e-posta adresimiz aşağıda)

2. İnternette “Tüketici Şikayet” sitenizi yaptırmayı sağlarım diyorsanız, Plaketinizi Onurla size vereceğim.

3. İnternette “Tüketici Forum” sitenizi yaptırmayı sağlarım diyorsanız size de Plaketinizi onurla vereceğim.

4. “Tüketici Gazetesi” nin de bulunduğunuz yerdeki, il veya ilçe olabilir, Şube faaliyetleri altında temsilcisi olmaktasınız. Böylece, gazetenin bulunduğunuz yöreye ait bölüm ekinin de çıkması şansı var.

5. Bu ne anlama geliyor, siz o bölgedeki firma ve kurumlarla bağlantı kuruyor, maddi ve manevi destek alıyorsunuz, bu da kurulan Şubeye hem maddi destek sağlıyor, hem de size. Ve bu gazetede isterseniz, köşe yazıları yazma olanağı da elde ederek, ileriki süreçlerde, yerel yönetimlerde söz sahibi olabiliyor, görev almanız kolaylaşıyor.

6. Hiçbir şey yapamıyorum demeyin, Mesela bu yazımı okuyan sizler, lütfen; Yazımı alıntı yaparak veyahut linkini, Web tasarımı yapan firma, kişi veya kuruluşlara e-posta ederek çok büyük destek vermiş olacaksınız.

Haydi o zaman, “Her şey Gelişen Türkiye’miz İçin”

Sorumluluktan kaçmadan, görev almanız ve destek dileklerimle.

Saygı ve sevgiyle.

TÜKETİCİ KÖŞESİNDE

SEMRA ABLANIZ

SEMRA ŞAHİN

EPOSTA: bizebilgi@hotmail.com

 
Toplam blog
: 75
: 3116
Kayıt tarihi
: 28.08.09
 
 

Tüketicileri bilinçlendirmek, haklarımızın aranmasına çözümler üretmek üzere faaliyette bulunanları ..