Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kağıt Gemilerin Kaptanı

http://blog.milliyet.com.tr/hayrettinturan

25 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

Düşünüyorum

Düşünüyorum
 

Düşünüyorum :

...Her abartılı giyim yada ifade aslında başka zayıflıkları kamufle etmekle mi alakalıdır ??

Düşünüyorum :

...Dünyadaki en pahalı akaryakıt bizde olduğuna ve her litrenin % 66' sını vergi olarak verdiğimiz ve hiç bir somut karşılığını alamadığımız halde, nasıl oluyorda trafik yoğunluğumuzda hiç bir azalma olmuyor??

Düşünüyorum :

...Günde 12 saat çalışıp, çoluk çocuğu bir akşam yemeğine, sinemaya yada eş dost ziyaretine götüremeden, yaşamadığımız ama yaşıyormuş gibi yaptığımız, gündüz işte, gece eski bir kanepede mıhlanmış varlığımızla, bizden çalınan hayatları dizilerde hastalıklı bir takip güdüsüyle izlerken, bunun neden böyle olduğunu kaçımız bir kaç dakika olsa da düşünüyor..Reklam aralarında sevişip, reklam aralarında tuvalete gidip, reklam aralarında çayı doldurup, başkalarının kararlaştırdığı dar zamanlarda çocuğumuza belki zoraki gülümsüyor ve böyle sürüp giden uzun kış gecelerinde, yaşayanları izlemekten kurtulup, ne zaman yaşam hakkımızın peşine düşeceğiz ???

Düşünüyorum :

...Ben neden şiir yazıyorum, şiir kimin umurunda..ve böylesi bir dünyaya, henüz beş aylık oğlumu neden getirdiğimi, kendi baba olma isteğimi tatmin etmek dışında hangi geçerli nedenlere dayanarak izah edeceğim ???

Düşünüyorum :

...Asıl düşmanının ne PKK ne gerici akımlar deği de ABD nin olduğu gerçeğini halkım ne vakit anlayacak ve ABD yandaşı hükümetlere oy vermekten vaz geçecek ???

Düşünüyorum :

...Onuncu kattaki penceremden dışarı bakarken, aklıma düşen şarkı; (burda çiçekler açmıyor / yıldızlar ışık saçmıyor / geçmiyor günler geçmiyor...dışarda mevsim baharmış / gezip dolaşanlar varmış / günler su gibi akarmış / geçmiyor günler geçmiyor...) bana, içerdekiyle dışardaki arasında, ekonomiye dayalı olanaklar dahilinde artık bir fark kalmadığını mı haykırıyor.. ???

Düşünüyorum :

...İyilik dediğimiz gerçek, kerizlik, kötülük dediğimiz gerçek ise, uyanıklık mı ??? Mesela vatanın her karış toprağını üç kuruşlara pazarlayanlar, dervişlerin, aşiret reislerinin, IMF, B ve ABD nin dizinin dibinden ayrılmayanlar vatan perver iken, ben tüm bu olup bitenlere mualif olduğum için vatan haini mi yoksa geri kafalı mıyım ???

Düşünüyorum :

...Bu ülkeden 3 küçük çocuk kayboluyor ve polis dahil herkes yeni gündemin içinde onları unutabilecek kadar kargaşa içinde.. Aslına kaybolmuş olan bizler miyiz, yani tüm nsanlık mı ???

Düşünüyorum :

En cesur insan, yalansız yaşayan mıdır, parasız yaşayan mı..???

ve..

A.Einstain'ın o doğru sözünü düşünüyorum; nedenleri ortadan kaldırmadan, sonucun iyileşmesini beklemek ahmaklıktır..diyor ve ben düşünüyorum....

düşünüyor..

düşün..

düş..

d..

Zzzzz

 
Toplam blog
: 98
: 638
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

Zonguldak'ın Ereğli İlçesinde, 1971 Yılının soğuk bir Şubat Gecesi doğdu. İlk ve orta öğrenimini ..