Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dut ağacı dutsuz olur mu?

Dut ağacı dutsuz olur mu?
 

Şaşırmayın aslında o ağaç nar ağacı.

Zavallı dut ağacının düştüğü durumu göstermek için yazıyorum.

Eskiden mahalle aralarında, cadde kenarlarında daha çok olurdu bu ağaçlar. Ancak kentleşmek bu ağaçlara şans tanımıyor. Dutlar ortalığı kirletiyor çünkü. Çok seviyorum bu meyveyi, ama çok da rağbet edilmiyor nedense, bana öyle geliyor en azından

Nisan ayının son günü Priene antik girişinin hemen önünde dut ağacını görünce sevindim. Baktım, meyvelerinden biri olgunlaşmış, uzandım alıp yedim. Harika bir tat! İlk siftah!

Bugün de kıyıda yürürken çay bahçelerinden birisinde gördüm, üç tane yiyiverdim.

İpekböceğinin ana besin kaynağı onun yaprakları. Öyle güzel kokar ki, yiyesi gelir insanın.

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..