Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '08

 
Kategori
Deneme
 

Duvar

Ne zaman duvarlara dalsam; toprağın tohum sıkıntısıdır, yüzümde ağrıyan. Topraktır ki içinde çatlayan tohumları, kökleriyle sökülmüştür yüzünden. Kaç mevsim beklenmiştir tohumun o uzak yoldan gelişi. Beklemenin yorgunudur toprak; çatlaktır hüzün renkli yüzü. Oysa hiç çıkılmayacak bir yolculuğun son telaşıdır tohumun toprağa düşmesi. Ve daha az önce yıllar geçsede az önceydi son telaşım. Ben birazda bu yüzden çıkarım o duvar yolculuklarına. İçimde paslı bir bıçak, hiç çıkılmamış yolculuk ukdesi, duvarlarda acırım. Benim hayal avcısı, bozguncu aklım, pususundan çıkar. 'Kahverengi hüzünler düşmüş ayparlağı yüzüne, dönüşü yok sandığın gidişlerim mi karan bakışlarının nedeni? Gülüşlere terketmeli kahverengiler yerini, döneceğim günleriçin ' yazılmış günler aklıma sığmaz. Dizginsiz yanım gerçeğe aydırır beni. Duvar; hayallerimi kusar. Ne kadar ölgünsen içimde hayal bile kuramam. Tozlu aynalarımda, çiçek bozuğu yüzüm hep son telaşta kalırım.

Zaman her acıyı çürütür. Zaman ki topraklarımı eledi, perdah perdah çatlaklarım şimdi. Yüzümün haritasından alıp adını aklımın kuyularına attı; kırk zaman geçse çıkmazsın artık. Duvar dalgınlıklarına bakma, onlar gerçeğin kanıtı. Sonrası bildiğin hayat.

Ve sakın yapma bunu bir daha; yani diyorum ki dönme yüzünü bana. Toprağıma düşme sakın. Çünkü kökleriyle sökülmüş bir çiçek tutunamaz bir daha toprağa.

 
Toplam blog
: 3
: 313
Kayıt tarihi
: 14.06.08
 
 

Edebiyat fakültesi , sanat tarihi bölümü mezunuyum. Branşımla ilgili iş bulamadığım için kendi işimi..