Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '10

 
Kategori
Haber
 

Duvara çarpmak

Duvara çarpmak
 

Bu sabah pırıl pırıl bir güne uyandım. Günler sonra sağlıklı bir şekilde uyanmanın bilinciyle, günümün değeri daha da arttı. Gazetemi aldım elime bir göz atayım dedim. Ve... Ve adeta duvara çarptım!!! Kırıldım, kanadım, paramparça oldum. İnanamadım ama gerçekti biliyorum. Aklım, eskilerin deyimiyle havsalam almadı. Gri hücrelerim kavruldu... yüreğim sıkıştı, sıkıştı, bütün güzel duygular yitti gitti, iğrendim, tiksindim, öfkelendim ve sonunda sadece nefret kaldı!..

Haberde:
"SİİRT (Cumhuriyet) - Zanlıları arasında şeyh, asker, polis, öğretmen ve kamu görevlileri ile ilköğretim öğrencilerinin bulunduğu, 7 ilköğretim öğrencisi genç kıza toplu tecavüz soruşturmasıyla ilgili iki kişi açığa alındı.
Siirt’te dördü kardeş, 7 ilköğretim okulu öğrencisi kıza yaşları 14 ile 70 arasında değişen kentin ileri gelen kişilerinin de olduğu değişik katmanlardan 100 kadar failin bulunduğu toplu tecavüz soruşturmasında tutuklama furyası başladı.
Müdür yardımcısı firarda
Skandal olayla ilgili 15 kişinin tutuklanarak cezaevine konulduğu belirtildi. Siirt Valisi Necati Şentürk, iki kamu görevlisinin açığa alındığını vurgulayarak “Bunlar hakkında muhakkik görevlendirilmiştir. Ayrıca bağlı oldukları Milli Eğitim Bakanlığı ve Emniyet Genel Müdürlüğü’nden de müfettiş istenmiştir” dedi. Zanlılar arasında yer alan kızların okulunun müdür yardımcısı Fahrettin Kuzu’nun firar ettiği öğrenildi.
Devlet Bakanı Selma Aliye Kavaf’ın talimatı doğrultusunda da Siirt’teki toplu tecavüz vakasını ortaya çıkaran iki kız kardeş koruma altına alındı. Küçük kızlara sosyal ve psikolojik destek verildiği belirtildi." diyordu.

Nasıl yani? En çok 15 yaşında olabilecek çocuklara mı yapılmıştı bunlar ki dördü kardeşti!... Bu kadar "erkek" tarafından! Neredeyse yedisinden yetmişine bütün erkekler aynı noktada birleşip bunu mu yapmışlardı? Makam, mevki, inanç... baba, dede, amca, eş, abi, kardeş, arkadaş... sıfatları bir yanda kalmış ve bunu mu yapmışlardı?

Bütün bu sıfatları alın onların elinden ey kadınlar, ey çocuklar, evlatlar, ey insanlar!!! Alın bütün bu sıfatları!!! Alın!.. Reddedin onları, yüzlerine tükürün. Eşler; boşayın! Almayın yatağınıza. Çocuklar "baba"lıktan, "dede"likten, "amca"lıktan, "abi"likten..... reddedin!

Olur a benzer olaylarda yapıldığı üzere:"Ama şimdi çocuklar çabuk gelişiyor" ya da "Onlar davet etmiştir" gibi akıl fikirden yoksun savunma yapanlar olacaktır! Sakın ha!!! Sakın!!!

Yıkıldı mı acaba ortalık? Kadın kuruluşları ayağa kalktı mı? Anneler, ablalar, genç kızlar, abiler, babalar, dedeler .... sokağa döküldü mü Siirt'te? Siirt milletvekili, meclisteki kadın, erkek, baba, kardeş, dede... vekiller olaya el koydu mu? Yıkıldı mı ortalık, kan revan oldu mu?

Bilmiyorum!...

Bildiğim; utandım bugün, çok ama çok utandım; çocukluğumdan, genç kızlığımdan, kadınlığımdan, anneliğimden ille de insanlığımdan... utandım!!!

Bildiğim; yarın 23-Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı. Tecavüze uğrayan yedi kız çocuğunun bayramı. Meydanlarda bayram kutlanırken, çocuklar yere göğe koyulmazken… Eğer yakalanmasaydı okulun müdür yardımcısı yarın çocukların bayramını nasıl kutlayacaktı acaba? Yok, törendekini demiyorum ki o kutlamayı da yüzü bile kızarmadan yapardı eminim!..

Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu(!) olsun!..

 
Toplam blog
: 210
: 3227
Kayıt tarihi
: 29.03.07
 
 

Yazmak... Öyle güzel, öyle hoş ve öyle derin bir eylem ki!.. Olmazları bile oldurabiliyorsun. "Ke..