Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Duyarlı bir blogdaş: Ezgi Umut.

Duyarlı bir blogdaş: Ezgi Umut.
 

Yazınızı yayına aldığınızda “en yeniler” bölümünde engelleyici durumuna düştüğünüz mü?

Ben düştüm!

Bu sabah, “O ‘maden ocağı’ kapatıldı” başlıklı yazımı yayına aldım.

Ne göreyim!

Benim yazı, “en yeniler” bölümünü işgal etmiş, öteki yazıların yerinde yeller esiyor!

Benim yazı, işgalci!

Çözüm ararken bir “mesaj” aldım:

“...bloğunuza koyduğunuz ve açılmayan resim veya grafikler Milliyet İnternet şablonunu bozuyor. Sizden sonra tarih itibariyle önce yayımlan bloglar ana sayfadan siliniyor, bloglar okunmuyor. O resimleri kaldırırsanız sanıyorum sorun çözülecektir. Bu benim başıma geldiği için aynısın olabilir diye düşündüm. sağlıcakla.”

Ne denli sevindiği anlatamam.

Demek ki, ne duyarlı blogdaşlar varmış.

Size yol gösteriyor.

Söyleneni uyguladım.

Teşekkür ettim.

Garp cephesinde yeni bir şey yok!

*****

Yeni bir “mesaj” aldım:

“Bazen özellikle haberlerde gazete sitelerinden kopyaladığımız bazı cümlelerde gizli HTML kodları bu hataya neden olabiliyor. Bir önlem olarak yazıyı en son yapıştırmadan önce ben, mutlaka not defterine yapıştırıyor ve oradan kopyalıyorum. “

Söyleneni uyguladım.

Engelleyici olmaktan kurtuldum.

*****

Bu yazıyı “mesaj”ların sahibi Duyarlı Blogdaş Ezgi Umut Hanım’a teşekkür için yazdım.

Ayrıca...

Benim başıma gelenler, siz blogdaşların başına da gelebilir.

Bilgi, paylaşıldıkça değer kazanır.

Paylaşılan bilgi, insanı mutlu eder, “doğru”ya yöneltir.

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..