Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Duyarlı Türk halkına DUYURU!

Duyarlı Türk halkına DUYURU!
 

Dilara Kayıkçı: İçimizden biri.


Şimdi bilgisayarıma bir mail geldi. Ben burada Tüm Türkiye’ye duyurmak adına blog yazıyorum. Gelen Mail de aynen şunlar yazılı.

Arkadaşlar 21 nisan da üzücü bir olay yaşadık 3. sınıf öğrencimiz Dilara Kayıkçı Arkadaşları ile ders çalışmak üzere evden ayrılmasından sonra herhangi bir haber alınamadı. Görgü tanıkları ve 4 yaşındaki küçük kardeşinin ifadelerine göre; 2 kişi tarafından zorla bir araca bindirildiği bilgisi dışında hiç bir bilgi yok.21 Nisandan bu yana yapılan tüm aramalara rağmen izine rastlanmadı.
EŞKALİ;
9 yaşında
boy:132 CM
Ağırlığı:30- 33kg
siyah ve kısa saçlı
çekik gözlü

okul olarak elimizden gelen çabaları gösteriyoruz.Bu konuda duyarlı olan herkesin yardımlarına muhtacız.Küçük kızın resim ve eşkalinin internet ortamında da duyurulmasının bizlere katkı sağlayacağını düşünüyoruz.LÜTFEN BU KONUDA YAPILABİLECEK ÇALIŞMALARIN YÜRÜTÜLMESİNDE DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUZ.bu acı olayın web de ses getirmesi adına neler yapabileceğimiz konusunda da bilgi verirseniz seviniriz
İLETİŞİM:
MAIL : sait-tug@hotmail.com
Telefon: 0.362.8831249 kocaman ilköğretim okulu TERME-SAMSUN

Bu konuda bilgisi olanların 156 Jandarma ihbar hattına veya 0.362.8831249 numaralı okul telefonuna ulaşmalarını beklediklerini ifade etti.

İçim karardı doğrusu. Demek ki bu kadar vicdansız insanlar da var. O kadar küçücük çocuktan ne beklerler ki. Çocuğun ailesine mi düşmandır bu insanlar. Anlamak mümkün değil. Ne diyeceğimi bilemiyorum. Kanım dondu.

Duyarlı Türk halkına duyurulur.

Yanda görmekte olduğunuz güzel kızımızı görenlerin, yerlerini bilenlerin yukarıda belirtilen mail adresine, jandarmanın irtibat hattına, okuduğu okulun telefona veya en yakın güvenlik kurumlarına iletmenizi vicdanen iletmenizi istiyoruz.

Bu güzel kız bizim kızımız da olabilirdi.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..