Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

Duyarsızlık

Duyarsızlık
 

KIZ KAÇIRMA (netten alıntı)


Günümüzde duyarsız insanlar çoğaldı. Cinayetler işleniyor, kavgalar oluyor, adam sokak ortasında karısını, kızını dövüyor, saçlarından tutup sürüklüyor ve buna benzer bir sürü iç sızlatan vahşetler. Duyarsız kişiler tüm olanlara bakıp: “Bana ne, bana değmeyen yılan bin yıl yaşasın.” Diyebiliyor, ölmüş kişiye bakıp geçiyor, bu tip olayları her gün görsel medyadan izliyoruz. Giderek ümidimi kaybediyordum ama Fethiye’de meydana gelen olay bir nebze olsun ümitsizliğimi giderdi, duyarlı insanların hiç çekinmeden olayın içine atlamaları mutlu etti beni. Kuaföre gitmiştim, saçımı yapacak kişi henüz gelmediği için bekliyordum. Kuaför ana cadde üzerinde, caddenin her iki tarafı marketler, iş yerleri, lokantalarla dolu. Kuaförün camları açık, dışarıdan bağrışmalar, imdat sesleri geliyor, herkes sesin geldiği tarafa koşturdu karşı marketin ilerisinde yürüyen bir genç hanımı, arabadan inip zorla arabanın içine sokmaya çalışan 3 kişiyi markette çalışanlar etkisiz hale getirmeye çalışıyorlar. Bayanı ellerinden alıp markete sokuyorlar. Saldırganlardan birisi kaçıyor. Polis aranıyor ve ekipler geliyor. İki saldırgan kıskıvrak yakalanıyorlar. Bir başka yerde olsaydı insanlar neme lazım deyip, bakıp geçebilir o bayanın yaşamı tehlikeye girebilirdi. Olaylar karşısında duyarsız olmayalım, susmayalım, bir gün bu tip olaylarla karşılaşabileceğimizi düşünelim. Yardıma muhtaç kişilere hangi koşullarda olursa olsun yardım etmek insanlık görevidir.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..