Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '16

 
Kategori
Deneme
 

Duydum ki...

Duydum ki...
 

Duydum ki bir başkasına ait olmuşsun, hatta seni koklamış. Acaba ikimizde aynı kokuyu duyduk mu? Ne zaman sokulsam koynuna, boynunda hep ilkbahar. Ne zaman yaklaşsam dudaklarına, değer dudaklarıma bir sonbahar.

Ona da “Seni seviyorum.” Dedin mi? Diyebildin mi? Sarılırken hiç aklına düşmedim mi? Utanmadın mı kendini bir başka bedene sarmaya. Hatırla! Ne zaman sarılsan bana “İçim ısınıyor” Derdin. Bensiz hiç üşümedin mi?

Oysa ne kadar kolaymış bir anda çekip gitmen, hatta kendini bir başkasına koyuvermen. O da seviyor mu seni? Benim, ilkbaharı sevdiğim kadar. Neyse uzatmayalım daha fazla sonuçta ben sana yazarken, sen onunla uyuyor olacaksın. Ve biliyorum ki bir gün uyandığında yine beni soracaksın! Sorma! Gittim!
 

 
Toplam blog
: 8
: 115
Kayıt tarihi
: 26.02.16
 
 

Bir şeyler anlatıyorum. Bazen anlattıklarımı bir kitapta topluyorum. "Bedeni Büyüten Kalp" Adlı K..