Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Duyg(u)suzluk

Duyg(u)suzluk
 

Nasıl bir his, ne biçim bir sevgi, tarafsizAma tanımsız değildi


Yaşamıştık aslında farklı olmayı
Farklı olanı
Belki de yanılmıştım, emin olmasam da
Tahmin etmiştim sadece
Bir vardı bir yok oldu anlayamadım
Anlam veremedim
Nasıl bir his, ne biçim bir sevgi, tarifsiz
Ama tanımsız değildi
Tanımak vardı birilerini, ve beni birilerinin tanıması
Elim elinde gözlerimde gözü
Bir park, bir bank, bir ağaç kabuğu belki mekan
Ya zamansız hislere ne demeli
Sorgulamadan, sormadan, soruşturmadan çekip
Alıp başını gitmek var aslında
Hiç giden birinin arkasından güldüğünüz oldu mu?
Ya belirsizlikler arasında gözyaşı dökenken O'ndan nefret etmeyi
Becerebilir miyim beklemeyi
Göre göre
Bile bile
Şuan karşımda... ama yok
Yok... ama var aslında
Kim bilebilir ki yarın gelmeyeceğini
Gelip de asla geri gitmeyeceğini
Duyuyorum...
Birilerinin ayak sesleri var içimde
Duygularımda, duyularımda yanılmam..
O...
Demiştim size....!

 
Toplam blog
: 78
: 658
Kayıt tarihi
: 05.07.08
 
 

İstanbul Üniversitesi'ni bitirdikten sonra, değişik yayınlarda editöryal çalışmalara başladım ve ..