Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '08

 
Kategori
Güncel
 

Duygu dolu, coşkulu, şahane bir tören...

Duygu dolu, coşkulu, şahane bir tören...
 

ATAM, İZİNDEYİZ...


“Bir kıvılcım düşer önce, büyür yavaş yavaş
Bir bakarsın volkan olmuş, yanmışsın arkadaş
Dolduramaz boşluğunu ne ana ne gardaş
Bu en güzel, bu en sıcak duygudur arkadaş

Ortak olmak her sevince, her derde, kedere
Ve yürümek ömür boyu, beraberce, el ele
Olmasın hiç o ta içten gülen gözlerde yaş
Bir gün gelip, ayrılsak bile seninle arkadaş
(Yollarımız ayrılsa bile seninle arkadaş)”

Çok güzel sözler, canlı gitar ve keman eşliği. Mikrofonda oğlum, O söylüyor şarkıyı, harika sesiyle.Güneş gözlüklerimin arkasından, süzülüyor göz yaşlarım, hakim olamıyorum. Sadece benim değil, bu yıl orta okuldan mezun olacak çocukların çoğunun gözleri, yaşlar içinde, ışıl ışıl. Bakışlarım, diğer velilere kayıyor, hiç kimse saklamıyor göz yaşlarını…

Dün akşam kep atma töreninden söz ediyorum. 5 Haziran 2008 akşamı, Bursa Tan Kolejinde duygu dolu dakikalardan.

Kepler fırlıyor havaya, konfetiler eşliğinde. Çocuklar biri birilerine sarılıyorlar.Çok güzel anlar… Eşim elinde kamerasıyla, oğlunun tek karesini kaçırmak istemiyor. Onun da gözleri dolu.

İnsan, çocuklarıyla kendi çocukluğunu tekrar yaşama imkanı yakalayabiliyor.
O zamanlar tam anlayamadıklarını bir daha bütün coşkusuyla yaşayabiliyor. Ben dün akşam yaşadım, kendi orta okul mezuniyet törenimde hissedemediklerimi hissettim.

Hem gururlandım, hem hüzünlendim…

Bursa Tan Kolejinin tüm Yönetimine en içten tebriklerimi sunmak istiyorum. Harika, unutulmayacak bir tören hazırlamışlardı. Gecenin sonunda, çocuklara verilen, hatıra hediyelerinden dolayı da, okul yönetimini ayrıca kutlamak istiyorum. Her öğrenciye, Atatürk’ün, Türk gençliğine emanet ettiği NUTUK eserini. Bordo Siyah Yayınlarından, Özel Tan Okulun arması ile basılmış bir NUTUK.Ben, bu günlerde bu armağanı çok çok anlamlı buldum.

Duygu dolu, coşkulu, şahane bir tören… Çağdaş Türkiye’ye yakışan bir tören.
Ata’mızın görmek istediği , düşlediği gibi bir tören…

***

Hazır bunları yazmışken, önümüzdeki Pazar günü 8 Haziran 2008, sınava girecek olan tüm çocuklarımıza başarılar dilemek istiyorum.

Unutmamalıyız ki onlar henüz çocuk, bazen seslerindeki cıvıltı, gözlerindeki pırıltı, içlerindeki coşku kalmadığını düşünüyorum. Ruhlarını bu 'sistem'e teslim etmişler adeta. Bu acımasız yarışa… Yarışta geri kalana gelecek yok. Gelecek için, bir çok şeyi feda etmek gerekiyor, düşünceleri hakim.Ama onlar daha çocuk…bu sorumlukları onların sırtına yüklemeye hiç birimizin hakkı yok.

Sonuçlar ne olursa olsun çocuklarımıza sahip çıkmalıyız. Bu günlerde, yaşanan heyecanı, en yakın takipçilerinden birisi olarak, kolay olmadığını biliyorum.

Fakat hiç bir başarı, çocuklarımızın sağlığından daha önemli olamaz.

Tekrar tüm çocuklarımıza başarılar diliyorum.Hiç bir çocuğumuzun yüzündeki gülümseme solmasın…

 
Toplam blog
: 144
: 1854
Kayıt tarihi
: 13.03.08
 
 

Doğduğum ve büyüdüğüm şehir Kırcali, Bulgaristan. Yıl 1964. Makina Mühendisiyim. Evli ve iki çocu..