Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

Duygu sömürüsü yapmayın lütfen...

Duygu sömürüsü yapmayın lütfen...
 

Acaba ne kadar samimiydi?


Bu yazı için bir az geç kalmış ola bilirim.

Ama yine de yazmadan edemedim. Sayın Emine Erdoğana önemli iletim var:

Emine hanım, O şiiri bizim gibi elinden bir iş gelmeyen fakir-fukara okuyup vicdanını öyle rahatlatabilir. Hiç olmazsa bir az da olsa içimizi dökmeye ve rahatlamaya çalışırız.

Ama sizin, başka zaman komünist diye beğenmediğiniz Deha Nazım Hikmet'in şiirini okuyup ta duygusallık numayiş ettirmeğe aslında ihtiyacınız yok ve bu çok basit bir çözüm, merhamet ve sevgi gösterisi için. En azından sizin gibi her türlü yetkiye ve dünya malına sahip "First Lady" için hiç te uygun bir jest değildi!

Niye çaresizler gibi göz yaşları döküyorsunuz?

Alın bir helikpter, gidin Gazzeye, toplayın mağdur, aç-susuz, yaralı çocukları, getirin ve tedavilerini üstlenin.

Eminim ki, bunu yapmak sizin için hiç te zor değil ve maddi açıdan da bir günde harcadığınız servetin bilmem yarısını yaparmı, yapmaz mı?

Hem içiniz rahat etsin, hem de halktan gerçek anlamda rağbet ve beğeni toplayın.

Sizin "çok dürüst" imanınıza da aslında böyle bir jest yakışır bence.

Mesela ben sizin yerinizde olsam bir dakika durmam o çocukları merminin, odun-alevin altından kurtarırım.

Vicdanıma yemin ederim.

Maalesef ki, buna maddi durumum hiç el vermiyor.

Ama TVde artık Gazze saldırıları ve ölen, ağlayan yaralı çocukları artık seyr edemiyorum ve kalp ağrılarım sızladığı için hemen kanalı değişmek zorunda kalıyorum.

 
Toplam blog
: 51
: 820
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1978 doğumluyum. Bakü'de doğdum. Ben Kayseri'de yaşayan Azerbaycanlıyım. Kayseri'de yaşıyorum. Be..