Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

aygoz Özlem Eryoldaş

http://blog.milliyet.com.tr/aygoz1

23 Mart '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Duygularıma virgül koymak istiyorum..

Duygularıma virgül koymak istiyorum..
 

Duygularıma virgül koymak istiyorum!!.. Nefes almak istiyorum.. Beni boğan düşüncelerimden biraz olsun kurtulmak.. O kadar dolu hissettim ki bir anda içimi.. "Derin bir nefes zamanı" dedi beynim bana.. Almaya çalışıyorum.. Alırken de yoruluyorum.. Hayatımda ki ünlemler daha bir atak çünkü.. Engel oluyorlar dinlenmeme.

Gözlerimi her kapadığımda eskiye dönmek istiyorum.. Çocukluğumun saf haline..

"Oynamak istemiyorum" diyen küçük kız olmak.. Uçurumlardan korkmayan cesur yürek !

Kaçmanın cesaret olmadığını bildiğim "an" lara.. Yürümek istiyorum "ünlem" lerime karşı.. Siz değil ben güçlüyüm diyerek.. Hayatımda ki açık kalan parantezleri kapatmak istiyorum.. Yarım kalmamalı hiç bir şey.. Virgül koymak istiyorum duygularıma ki dinlensin ruhum.. Dinginleşsin biraz.. Yanlışlıklar yapmasın.. Mum ışığının gölgesinde, gölgelerden resimler çizmeliyim yine.. Kendimce muhteşem tablolar.. Her bir karesi mutlulukla bezenmiş filmler.. Yorulmamalıyım.. Nefes almalı yeniden doğmalıyım bedenimde.. Kimseye söylenmemiş sözüm kalmasın istiyorum..

Duygularıma virgül koymak, nefes almak istiyorum...

 
Toplam blog
: 185
: 1494
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yazabilmenin özgürlüğüyle... İstanbul'un bir bahar sabahında dünyaya gelmişim. Keşfetmek, anlayabilm..