Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '14

 
Kategori
Deneme
 

Duyguların doyurulması

İnsan insana muhtaç

Her ne kadar ben tek başına yapabilirim dese de.

İnsan insana muhtaç.

Fiziki ihtiyaçlarımızı yiyerek, içerek karşılıyoruz.

Zihinsel ihtiyaçlarımızı okuyarak, yazarak,

Ruhsal ihtiyaçlarımızı müzik dinleyerek veya sanata yönelerek,

Peki duygusal ihtiyaçlarımız,

Ya onlar ne oluyor.

Eğer paylaşımınız yoksa,

Ya da bastırıyorsanız,

Ya bedeninizden, ya da psikolojinizden çıkıyor.

Çok yalnız insanlar tanıdım.

Bir sevgiye muhtaçken,

Benim sevgiye ihtiyacım var diyemeyen.

Ve hayatını yapayalnız ağrılar içinde geçiren,

Yada kalabalıklarda olan,

Ama yine yapayalnız olan,

Yine kibirinden ilgiye ihtiyacım var diyemeyen,

Bense derim.

Kızıma gider bana sarılsana sevgiye ihtiyacım var derim.

Bir arkadaşımı görmek istiyorsam söylerim.

Hadi gel konuşalım derim.

Ağlamak istiyorsam ağlar.

Sevilmek istiyorsam sevilirim.

Duyguların bastırılması mutsuzda eder, hastada,depresifte,

Hepimiz insanız,

İhtiyacınız olduğu her an sevdiklerinize koşun,

Zorlada olsa alıştırın onları,

Sevmeye sevilmeye,

Çıkarın maskeleri,

Yazık değilmi geçen ömürlere,

Boşa harcanan zamanlara,

Yazık değil mi,

Hele hasta olduğunuzda,

Benim ilgiye ihtiyacım var,

İlgilen benimle deyin, ilgilen,

Hemen şimdi başlatın,

Görün bak çoğalıp,çoğalıp,

Nerelere gidecek,

Ta nerelere...

 
Toplam blog
: 40
: 498
Kayıt tarihi
: 05.11.10
 
 

Bir gün eğitimde bana sordular. En büyük hayaliniz nedir diye. Gayri ihtiyari şu cümleler döküldü. '..