Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Duyguların karmaşası

Duyguların karmaşası
 

Karma karışıktı duygular ve sen yok olursun bazen ama unutma varolmak mücadeledir


Nöbet tutuyorum yine,
Yokluğunun ayazındayım.
İsimsiz duyguların karmaşası,
İntihar çiçekleri açtırıyor,
Gelinciklerle doluyor yüreğim,
Bir gül köşede kanıyor.
Bülbül misali vurgunum,
Yar, habersizim senden,
Duymuyorsun feryadımı,
Selamımı almadın mı benden,
Getirmediler mi selamımı,
Gökyüzünün kimsesiz hakimi,
Kanadından yaralı o martı,
Ne desem sana karşı,
Hayalin düşüyorken düşlerime,
Seninle yaşarken gece yarılarını,
Kifayet aramıyorum sözcüklerde,
Bir pastanedeyim şimdi,
Gözüm yollarda, yanağım pencerede,
Yine bekliyorum seni,
Hüznünü alıp gelirsin diye,
Şen türkülerini söylüyor çocuklar,
Kimi zaman onları dinliyorum,
Özlemlerimi kahkahaları alıyor,
Maziyi ancak böyle unutuyorum.
Kırılıyor gönlümde cam, çerçeve,
Vurgun yemişim, senin yokluğunda,
Eksiğim, sensizliğim aklıma gelince,
Noksan yaşıyorum hayatı,
Alıştım nedense sensizliğe,
Hayalin tamamlıyor eksik yanımı,
Ama yar, sensiz olmuyor işte,
Kırık kalemler alıyor ahımı,
BAKİ EVKARALI

 
Toplam blog
: 121
: 758
Kayıt tarihi
: 13.03.14
 
 

1979 yılında Denizli'de doğdu. İlk, orta ve lise eğitimini Serinhisar ilçesinde tamamladıktan son..