Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '09

 
Kategori
Müzik
 

Duyguların tutuştuğu an…

Duyguların tutuştuğu an…
 


Duyguların tutuştuğu an…

Deniz kenarındayım. O harika nemli iyot kokusunu bir yandan içime çekiyor, bir yandan da imbatın hoş serinliği ile gün boyu iliklerime kadar işlemiş sıcağı atmaya çalışıyorum. Gündelik sorunlar ister istemez yapışıyor beynime. Canım sıkılıyor.

Artık o sevdalısı olduğum deniz ve imbatın bile yeterli olmadığını düşündüğüm bir anda yakındaki bir kafeden duygularımı tutuşturan bir şarkı duyuyorum. Sanki her şey birden değişiyor. Biraz daha dikkatli dinliyorum. Ne ses ne melodi tanıdık değil. İflah olmaz bir müzik tutkunu olan ben kendimi şaşırıyorum.

Hemen kafeye gidip garsona şarkıyı soruyorum. İnternetten çaldıklarını söylüyor. Adresi alıp eve geliyorum. İnternet sayfasına yapıştırınca nefis şarkı karşımda.

Hemen bir araştırma yapıyorum. İlkokul yıllarından beri şarkı söyleyen Deniz Çevik, Türkçe dışında, İngilizce, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Portekizce, Yunanca, Makedonca, İbranice ve Arapça şarkıları da aynı başarıyla seslendiriyor.
Yetenekli şarkıcı müzik hayatına Timur Selçuk Müzik Okulu’nda şan ve solfej dersleri alarak başladı. Daha sonra Melih Kibar ile jingle çalışmaları yaptı ve “Kibarca” adlı tv programında solist olarak çalıştı. TRT Sayısal Gece programında orkestra solistliği yaptı. Ali Kocatepe, Aysun Kocatepe ve Ajda Pekkan gibi birçok sanatçının albümlerinde vokal yaptığı gibi, uzun süre Ferhat Göçer’in vokalistliğini ve yine uzun süre Enbe Orkestrası’nın solistliğini yaptı ve albümünde yer aldı.
Deniz Çevik, halen animasyon filmlerin şarkılarını seslendirmekte ve Türkçe adaptasyonlarını yapmakta ve televizyon ile radyolarda reklam jingleları seslendirmektedir.
Deniz Çevik’in kış aylarında çıkması beklenen albümünün habercisi olan “Yak Bari” tanıtım maksadıyla promo single olarak sınırlı sayıda basıldı ve öncelikle radyolara dağıtıldı. Internette de çok ilgi gören “Yak Bari” şarkısını güzel Deniz Çevik’in güzel sesinden dinlemeye bayılacaksınız.

Adres: http://www.youtube.com/watch?v=dDEUn_g2eGE

Ben çok beğendim. Kimbilir sizde beğenirsiniz.

Cumartesi, Temmuz 25, 2009

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..