Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Duymadım

Duymadım
 

Gönüllülerimiz


Bir iki yıldır sponsorlar bulup beyaz baston dağıtmaya çalışıyoruz. Burada hem arkadaşlarımızın ihtiyaçlarını karşılıyoruz hem de basın açıklamalarıyla beyaz bastona ödenen paranın artırılmasını istiyoruz. Bazı görmeyenler sonradan gelip baston istiyorlar. Ben de bitti keşke toplu dağıtıma yetişebilseydiniz diyorum. O da dağıtıldığını duymadım diyor. Biz yine de hatırlatalım bilgilenmek isteyenler bize ulaşırlarsa birçok yöntemle duyurular gönderiyoruz. whatsapp Mail yoluyla sosyal medya hesaplarımız sohbet odaları ve farklı pilatformlarda sesimizi duyurmaya çalışıyoruz. Sizlerde veritabanımızdan bilgilendirmeler almak isterseniz bize ulaşın.

Salih Arıkan,E-Posta; slh.arikan@gmail.com , Skaype; saliharikan2 , Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..