Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '10

 
Kategori
Siyaset
 

Duyuyorum, anlatamıyorum

Duyuyorum, anlatamıyorum
 

GÜÇLÜ EKONOMİMİZİN FORMULÜ


Lider sultası yaşayan AKP, demokratik açılım yapıyor. AKP ye demokrasi geldi de, biz mi duymadık?

Dışarıda, İslam olmaları nedeniyle, Filistin terörünü destekleyen AKP, içeride PKK ile baş etmeye çalışıyor. İyi de PKK da müslüman. Öldürdükleri de, hem müslüman, hem Kürt, nasıl bitireceksiniz?

Millet vekilleri arasında, çok karılı olanların bulunduğu AKP, kadın haklarında iyileştirme programı hazırlıyor. Çok karılılar ne olacak. Partiden atılacaklar mı?

Yolsuzluklar ile mücadele, çeteleri bitirme, iddiaları olan AKP, Deniz feneri davasında, üç maymunları oynuyor. Deniz fenerinin üstüne gidilip, Zahit Akman, paklanacak mı?

Krizi atlattık. Avrupa da bizden iyisi yok diyorlar. İşsizler ordusu giderek çoğalıyor. İş yok. Yatırım yok, istihdam yok. Yaprak kıpırdamıyor, ekonomide aksiyon yok, bankalar kar ediyor. Bizden iyisi yok da, geleceği nasıl kurtaracaksınız.?

Tam Arap usulü bir yargı sistemine uyum sağlamaya çalışılıyor. Ayarlı yargıçlar ile PKK lılar serbest bırakılıyor. Ben demiyorum, Hatip Dicle demiş. Yargı dinleniyor, Savcılar soruşturulup, tutuklanıyor. Ergenekonda, üst düzey TSK mensupları, Generaller ifade veriyorlar. Bu olanların nereye varacağını kimse bilmiyor. Sözde demokrasimiz kazanacakmış. Akıllılar öyle yorumluyorlar. Demokrasi, bu olayları kamufle etmek için kullanılıyor ise ne olacak? Arabeskin ustaları iş başında.

Siyasi üslup, giderek çirkinleşiyor. Gerilim, sanki bilerek tırmandırılıyor. Başbakanın, söyleyecek sözü bitti gibi. Neredeyse, Osman Baydemir gibi, muhalefeti kış kışlayacak. Muhalefeti azarlayıp, memleketi kurtarmak mümkün olur mu, bilinmez. Hiçbir soruna çözüm üretemeyen AKP iktidarı, muhataplarını azarlayıp, korkutarak, işi götürüyor. Bu durumu yandaş medya ve AKP millet vekillerinden başka, alkışlayan yok gibi. Tekel işçileri, direniyorlar. Ankara meydan muharebesine az bir zaman kaldı. Sessiz kalanlar, sigaralarını tüttürüp, savaşı ekranlardan mı, izleyecekler? Komedi ustalarımız, AKP iktidarı döneminde, nedense siyasi parodiler yapmıyorlar. Komik bir şeyler olmuyor mu, yoksa başka nedenler mi var, bilmiyorum. Başbakan küstü. Artık Baykalın ve Bahçelinin adını ağzına almayacakmış. Yani, Başbakan muhalefeti hiç eleştirmeyecek mi? Olur da eleştirir ise, bunları nasıl tanımlayacak? Şifre veya rumuz mu kullanacak? Yalan söylüyorsun X1, ben senin cemaziyel evvelini bilirim, mi diyecek veya, sen faşizmi iyi bilirsn XY, biz o işlerden anlamayız mı diyecek? Ustalara gerek yok, zaten her şey komedi.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..