Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Düzeltme Yap AKP

Demokratik yönetim
Açık sistemdir sevgili AKP
Açık sistemin temel özelliği
Dönüt ve düzeltmedir
Yani şu
Aldığın karar uygulanırken
Yanlış sonuçlara varılırsa
Sistem dönüt verir
Başlangıçta öngörülen sonuca varılamıyor der
O zaman
Kararı alan yönetim iyi niyetli olarak
Düzeltme yapar istenilen sonuca varılır
Demokratik yönetimin yararı budur
Yanlışsa yanlış denmez
Yanlışsa düzeltelim denir
İşte sevgili AKP
Sen bu bilince erişmelisin
Düzeltme yapmayı onur sayarak
Aldığın yanlış kararları saptayıp
Düzeltmeler yapıp
Doğruya yönelmelisin
Yani
Yani sevgili AKP
Yanlışsız olarak yönetmelisin ülkemizi
Ve şunu da söyleyeyim sana
Yönetirken yapılacak en erdemli iş
Yanlıştan dönüp doğruya yönelmektir
Hep söylüyorum
İnsanlıktaki temel kural da budur
İnsanlık yanlışlarından kurtula kurtula
Bugünlere gelmiştir
Ve bu kural sürekli işler haldedir
Sen bunu kabul etmesen de bu böyledir
Evrim tarihi bunu söylüyor sevgili AKP
Değişeceksin değişerek yanlışlardan kurtulup
Doğrulara yaklaşacaksın
Olacaksın bir Doğrucu Mehmet Efendi yani
Benim takip ettiğim kadarıyla
En başat yanlışlarını şunlar
Birinci olarak
Partili Cumhurbaşkanlığı kararın Sevgili AKP
İyi biliyorum sen de iyi biliyorsun ki
Sen başlangıçta başkanlık sistemi demiştin
Başkanlık sistemi diye yola çıkmıştın
Tutturamadın
Sonunda Partili Cumhurbaşkanlığına döndün
Çok net görülüyor ki bu kurgu yanlış
Cumhurbaşkanının partili olması
Ülkeyi tehlikeli durumla karşı karşıya getirdi
Parlamento işe yaramaz hale düştü bu konumda
Cumhurbaşkanı ne derse o olur hale geldi
Bu yanlış sevgili AKP
Bu yanlış birçok sinyaller veriyor
Bu sinyalleri gör ve düzeltme yap
Parlamenter sisteme geç
Ülke yönetimi parlamentoya geçsin
Yani kurumsallaşsın
İkinci olarak
Adalet güven vermez hale geldi
Bilirsin ki sevgili AKP
Adalet mülkün temelidir
Tarafsız ve adil adalet gerekli bize
Bunu da düzeltmelisin
Herkes hak hukuk savaşımında
Mutlak tarafsız ve doğru adaletten yararlanmalı
Kimsenin içinde ikircik kalmamalı
Üçüncü olarak
Eğitim bilimsellikten çıktı gitti senin elinde
Bunu da düzeltmen gerekiyor
Eğitimi bilimsel eğitime dönüştürmelisin
Dördüncü olarak
Ekonomi SOS veriyor
Bu SOS leri duy ve ekonomiyi bilimsel ekonomi kıl
Piyasa ekonomisini kurallarına göre kur
Ekonomik gelgitler olmasın
Dış satım dış alımı karşılasın hatta geçsin
Son olarak
İç barışa çok önem ver sevgili AKP
Yönetim için en gerekli çalışma budur
İç barışın en önemli etkileyeni ekonomidir
Sağlıklı ekonomi insan yaşamını güzelleştirir
Güzel yaşam da barış yaratır
İşte bunlar benim senden düzelme beklediklerim
Sevgili AKP


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..